خبرگزاری کار ایران

فردا قرعه کشی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان انجام می‌شود

حریفان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از بین هشت تیم قدرتمند جهان در مسابقات جام بین قاره‌ای 2016 جهان فردا مشخص می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان امسال نیز همانند سال‌های گذشته از نیمه آبان‌ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و به همین منظور سازمان جهانی فوتبال ساحلی اسامی هشت تیم شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها را اعلام کرد.

پیرو نامه ارسالی سازمان جهانی فوتبال ساحلی تیم‌های امارات (میزبان) برزیل، مصر، لهستان، روسیه، ایران، تاهیتی و آمریکا تیم‌هایی هستند که در رقابت‌های معتبر جام بین قاره‌ای جهان حضور خواهند داشت.

قرعه کشی مسابقات جام بین قاره‌ای جهان فردا (سه شنبه) در دوبی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان حریفان خود در مسابقات امسال را خواهد شناخت.

از نکات این دوره از رقابت‌ها باید به نخستین حضور تیم ملی لهستان در مسابقات فوق اشاره کرد، چرا که این تیم چندی پیش از گروهی که روسیه پر افتخار در آن حضور داشت، موفق شد برای نخستین بار به جام جهانی 2017 فوتبال ساحلی صعود کند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان عنوان قهرمانی و سومی مسابقات جام بین قاره جهان را در کارنامه خود دارد و شاگردان محمدحسین میرشمسی تا کمتر از یک روز دیگر حریفان خود در مسابقات امسال را خواهند شناخت.

 

کد خبر : ۴۱۶۳۷۸