خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شیخ سلمان به مهدی تاج

به دنبال صعود تیم ملی نوجوانان به رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال 2017 و همچنین کسب عنوان سوم رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا توسط ملی پوشان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به مهدی تاج تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نامه شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:

باعث افتخار من است که به شما و خانواده فوتبال ایران صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا 2016 به میزبانی هند و همچنین دستیابی به عنوان سوم رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا و عملکرد بی نظیر تیم ملی فوتسال ایران در تاریخ آسیا، صمیمانه تبریک بگویم.

همچنین به تیم ملی نوجوانان ایران در راستای صعود مقتدرانه‌شان به جام جهانی زیر 17 سال 2017 به میزبانی هند نیز درود می‌فرستم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

عملکرد تماشایی، نتایج ستودنی و انسجام پایدار تیمی که توسط ملی پوشان ایران طی رقابت‌های جام جهانی فوتسال به نمایش گذاشته شد، باعث ایجاد غرور در سراسر آسیا شد. ایران ثابت کرد که تیم‌های آسیایی نه تنها قدرت رقابت با تیم‌های در سطح جهان را دارند، بلکه بر آنان نیز می‌توانند چیره شوند و من امیدوارم که موفقیت‌های ایران الهام بخش سایر تیم‌های آسیایی برای قرارگیری در مقابل تیم‌های در سطح فوتسال جهان باشد.

ایران به خود ثابت کرد که یکی از نیروهای غالب در سطح فوتسال جهان است و موفقیت آنان در رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2016 کملبیا نشان از تلاش بی‌وقفه، پشتکار و تعهد تمام اعضای فعال در فدراسیون فوتبال ایران است.

از صمیم قلب معتقدم که اکنون زمان درخشش و تسلط آسیا در سطح جهان است و مطمئنم بازیکنان ما فصل جدیدی را در تاریخ این قاره کهن خواهند نوشت.

یکبار دیگر تبریک صمیمانه من را به هر دو تیم در راستای دستیابی به دستاوردهای قابل ستایش و عملکرد باشکوهشان طی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا 2016 و جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا اعلام کنید و برایشان آرزوی فتح قله‌های عظیم تر را دارم.

 

کد خبر : ۴۱۶۳۷۵