خبرگزاری کار ایران

کرمانی‌‌مقدم: رادوشوویچ در حد پرسپولیس نیست

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم مقابل قشقایی شیراز مغرور شده بودند.

مرتضی‌کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد باخت این تیم به قشقایی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: متاسفانه پرسپولیس باخت و یک جام از دستش رفت. بازیکنان پرسپولیس مغرور شده بودند و تیم مقابل هم انگیزه زیادی برای این بازی داشت. بازی پخش زنده می‌شد و طبیعی بود که بازیکنان قشقایی انگیزه زیادی داشته باشند تا خودشان را نشان دهند.

آیا نبود ملی‌پوشان پرسپولیس باعث باخت این تیم شد؟ کرمانی مقدم گفت: بازیکنان ذخیره باید خودشان را به برانکو نشان می‌دادند که این اتفاق نیفتاد. البته نبود ملی‌پوشان پرسپولیس نمی‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای باخت این تیم باشد.

وی ادامه داد:‌ به نظر من برانکو می‌توانست مقابل قشقایی بازی نکند و زمان بازی را تغییر دهد که این اتفاق نیفتاد و ترجیح داد بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت:‌ دروازه‌بان خارجی که واقعا در حد پرسپولیس نیست. او در ضربات پنالتی سمت یک توپ هم نرفت. مگر می‌شود دروازه‌بان سمت یک توپ هم نرود؟ بازیکن خارجی که به پرسپولیس می‌آید باید کیفیت بهتری نسبت به بازیکنان دیگر داشته باشد. مهاجم اوکراینی هم گل زد اما معتقدم او هم جای کار دارد.

 

کد خبر : ۴۱۵۶۱۱