خبرگزاری کار ایران

ورمزیار در گفت‌وگو با ایلنا:

مربیان تیم ملی فوتسال به بازیکنان تکنیکی فرصت عمل بیشتری بدهند/ منصوریان به انتقادات منفی اعتنا نکند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است برد مقابل برزیل اعتماد به نفس از دست رفته بازیکنان ایران را بازگرداند.

صادق ورمزیار، بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم ما در دور اول نتایج خوبی نگرفت و انتظارات را برآورده نکرد. به نظر من بازی با برزیل شروع مسابقات برای ایران بود و بازیکنان ایران توانستند اعتماد به نفس از دست رفته خود را احیا کنند.

وی ادامه داد: به غیر از توانایی بالای فنی، شرایط بدنی بازیکنان ما نسبت به رقبا نیز از وضعیت بهتری برخوردار است. تیم ایران تا لحظات آخر بازی بر روی دروازه حریف فشار می‌آورد که این نشانگر آمادگی بالای بدنی بازیکنان است.

ورمزیار نقطه ضعف ایران در این مسابقات را خط دفاعی عنوان کرد و گفت: ما در چند بازی گل‌های مشابه از حریفان دریافت کردیم که این می‌تواند در بازی روسیه برای ما دردسر ساز شود.تیم ما در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد به راحتی گل می‌خورد که امیدوارم تا فرصت باقی مانده به بازی با روسیه این مشکل نیز حل شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در ادامه تصریح کرد: مربیان تیم ملی باید به بازیکنان تکنیکی ایران فرصت عمل بیشتری بدهد. بازیکنان ایران به راحتی می‌توانند یار مقابل خود را از پیش رو بردارند که این برای باز کردن گره بازی بسیار موثر است.

مربی سابق استقلال در پایان در خصوص گلایه منصوریان از پیشکسوتان منتقد استقلال گفت: نمی‌دانم منظور منصوریان از پیشکسوتان منتقد چه کسانی است. من در روزهای گذشته مصاحبه‌های فکری، پاشازاده و دیگر دوستان را خواندم که انصافا نکات مثبتی درباره استقلال بیان کرده‌اند. توصیه من به منصوریان این است که به حواشی و نکات منفی این انتقادات اعتنا نکند و به فکر بهبود شرایط تیم باشد.

 

کد خبر : ۴۱۳۸۶۹