خبرگزاری کار ایران

واکنش مورینیو به انتقادهای پیشکسوتان منچستریونایتد

آقای خاص بازیکنان اسبق منچستریونایتد را متهم کرد که قصد ضربه زدن به اعتبارش را دارند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو هم اکنون خودش را برابر بازیکنان بزرگ اسبق منچستر می‌بیند. بعد از آنکه در مسابقات لیگ برتر و لیگ اروپا، تیم منچستر بازنده شد و شکست‌های متوالی کسب کرد، باران انتقادات از سوی رسانه‌ها و کارشناسان بر سرخ‌پوشان بارید.

در این میان چهر‌ه‌های همچون پل اسکولز از بازی ضعیف یونایتد‌ها انتقاد کردند. اما ژوزه مورینیو به جای پذیرش این انتقادات، جبهه‌گیری کرده و اظهار داشت پیشکسوتان علیه وی وارد عمل شده و می‌خواهند به اعتبارش لطمه بزنند.

مورینیو گفت:دنیای بیرون از ما،‌ همه اینشتاین هستند. کسانی که می‌کوشند به 16 سال سابقه کاری من لطمه زده و تاریخ باورنکردنی منچستریونایتد را خاموش کنند. به این خاطر در یک هفته بد 3 نتیجه ضعیف گرفتیم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که تیم او در مدت یک هفته دربی با من‌سیتی را از دست داد، در لیگ اروپا مقابل فاینورد مغلوب شد و در در لیگ برتر از واتفورد شکست خورد.

به همین دلیل بود که پیشکسوتی همچون اسکولز در یادداشت خود برای روزنامه گاردین نوشت: بازی من‌یونایتد با توپ هیچگاه تا این  حد ضعیف نبوده است.

همین اظهارنظر کوتاه کافی بود تا هیاهوی زیادی به راه افتد. اما آقای خاص بعد از برد 3 بر یک تیمش در دیدار با تیم دسته سومی نورتهمپتون تاون در جام اتحادیه،‌مطابق انتظار واکنش تندی نشان داد.

او ادامه داد: ما اکنون 3 بازی خانگی داریم که برایمان خوب هستند. البته متوجه تاسف هواداران هستم.اما مثل روز برایم روشن است هواداران یکبار دیگر به طور کامل از تیم حمایت خواهند کرد.

 

کد خبر : ۴۱۳۱۰۷