خبرگزاری کار ایران

مدیربرنامه‌های شهباززاده: سجاد نمی‌خواهد بماند

«تولگاهان» مدیربرنامه ترک‌تبار سجادشهباززاده رسماً درخواست فسخ قرارداد با تیم آلانیااسپور را به این باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هر هفته خبر جدیدی از مهاجم استقلال در ترکیه مبنی بر فسخ قراردادش با‌ آلانیااسپور شنیده می‌شود. این بار هم مجددا گفته می‌شود که این بازیکن ایرانی درخواست فسخ قرارداد خود را به باشگاه داده است. او به دلیل نیمکت‌نشینی در تیم جدیدش از شرایطی که دارد،راضی نیست. همچنین با توجه به درخشش مهاجمان این تیم و گلزنی آنها بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها نوبت به شهباززاده برسد. به همین دلیل برخی رسانه‌های ترکیه‌ای از درخواست شهباززاده برای فسخ قرارداد با باشگاه آلانیا اسپور خبر داده‌اند. از آنجا خبر می‌رسد«تولگاهان» مدیربرنامه ترک‌تبار سجادشهباززاده رسماً درخواست فسخ قرارداد با تیم آلانیا اسپور را به این باشگاه ارائه کرده است.  تولگا در این باره اعلام کرده است:«سجاد تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد.»

علیرضا منصوریان هم در کنفرانس بازی قبل از بازی امروز با ذوب‌آهن هنگامی که در مورد احتمال حضور شهباززاده در این تیم سوال شد گفت او شماره 10 این تیم را به کسی نداده تا به نوعی برای شهباززاده پیغام بفرستد. 

 

کد خبر : ۴۱۲۳۸۴