خبرگزاری کار ایران

مهاجمان تمرکز لازم را نداشتند

دین‌محمدی:‌ پرسپولیس از نتیجه مساوی راضی بود

پیشکسوت استقلال معتقد است مهاجم دو تیم پرسپولیس و استقلال تمرکز لازم را نداشتند.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دربی 83 گفت: هر دو تیم بسیار با احتیاط بازی کردند. وقتی 10 دقیقه از بازی گذشته بود مشخص شد که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد. به اعتقاد من پرسپولیس هم به نتیجه مساوی راضی بود تا در بالای جدول باقی بماند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تحت فشار بودن مهاجمان دو تیم گفت: بازیکن اگر تمرکز لازم را در این بازی  داشته باشد می‌تواند گلزنی کند اما مهاجمان دو تیم تحت‌فشار بودند و تمرکز لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: استقلال در پایین و پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد بنابراین هر دو بسیار با احتیاط کار کردند. دراین بازی باید از تک موقعیت‌ها استفاده شود که متاسفانه هر دو تیم تمرکز لازم را نداشتند. البته هر دو تیم تمرکز لازم در دفاع را داشتند اما در کارهای هجومی خیر.

مربی فصل گذشته استقلال گفت: این تساوی به نفع پرسپولیس بود چرا که آن‌ها در بالای جدول قرار دارندو امتیاز‌های لازم را کسب را کسب کردند اما استقلال به برد احتیاج داشت.

سیروس دین‌محمدی در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن استقلال مقابل پرسپولیس بود، گفت: به اعتقاد من مجید حسینی با اینکه اولین دربی خود را تجربه می‌کرد بسیار خوب عمل کرد و بهترین بازیکن استقلال در زمین بود.

 

کد خبر : ۴۱۱۳۵۳