خبرگزاری کار ایران

خوشحالم فغانی داور دربی است

منصوریان: تلفیقی از اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ بازی می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز و در حالی که 24 ساعت به دربی 83 باقی مانده است در نشست خبرى حاضر شد و پاسخ خبرنگاران را داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست  خبری پیش از دربی 83 پاسخ خبرنگاران را داد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

برای دربی آمادگی بالایی داریم

تیم ما به لحاظ روحی و روانی و هم فیزیکی آماده این بازی است. سعی کردیم در این سه روز بعد از بازی با ماشین سازی، تیم را به لحاظ روحی به فرم ایده‌آل برسانیم. ما از پانزده روز قبل حریف را آنالیز کرده ایم. ما با پرسپولیس در داخل زمین رقیب هستیم. ما می‌دانیم که پرسپولیس کادرفنی خوبی دارد. برانکو به دلیل افتخار آفرینی برای ایران در شش سالی که سرمربی تیم ملی بود، برای من همیشه مورد احترام است.

این اولین تجربه من در دربی نیست

برای هواداران این بازی جذابیت خودش را دارد. بازی دربی ربطی به بازی های هفته های قبل ندارد. من سال گذشته برابر پرسپولیس با نفت بازی کردم ولی این اولین شهرآورد من است. من امیدوارم بازی قشنگی داشته باشیم. با شناختی که از برانکو و تیمم دارم، فکر می کنم بازی جذابی شود. فکر می کنم بازی برد و باخت دارد و امیدوارم برنده ما باشیم.

کم حرف می‌زنیم و تمرکز می‌کنیم

ما وظیفه داریم که در داربی سعی کنیم. تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و در صورت بازیکنانم وقتی نگاه می‌کنم، می‌بینم که کم حرف می‌زنند و تمرکز دارند. انرژی خاصی در تیمم می‌بینم.

به انرژی مظلومی نیاز داشتم

نمی‌توانم همه صحبت ها را بگویم. قلبا دوست داشتم ایشان را ببینم و سرزده به ایشان سر زدم. او در داربی برد و باخت داشته و احساس کردم به انرژی او نیاز دارم. دیشب به ایشان گفتم که امروز پرچم دار مردم من هستم و من امانت دار هستم. دلم می خواهد قلبت را به ما بدهی. دو سه روز پیش خودم را جای او گذاشتم و حس کردم باید او را ببینم و احساس سبکی می کنم.

فردا سیستم ما معلوم می‌شود

نه من با انرژی آماده هستم. بگذارید فردا به شما جواب می‌دهم. فردا می‌بینید ما تهاجمی کار می‌کنیم یا تدافعی.

به چند موضوع دلگرم هستم

دل من به سه چیز گرم است. اول هوادارانمان که حامی ما هستند، دوم بازیکنانم که با تلاش خود می‌خواهند بازی را به سود خود تمام کنند و سوم دعای خیر پدر و مادرم. مجموع همه اینها می شود چهارمین دلگرمی که خداوند است.

بعضی ها شمشیر را برای من از رو بسته اند

من حمایت هواداران را از روز اول داشته ام. احساسم این است که باشگاه هم از من حمایت کرده است. گاهی اوقات هم از اینور و آنور چیزی می‌شنوم که دوستان می‌گویند من نگفتم و خبرنگار نوشته که من فکر می کنم خبرنگار از خودش چیزی نمی نویسد. من از پیشکسوتانمان ناراحتم. برخی از آنها پشت من هستند ولی برخی از آنها به حرف افتاده اند. ما وظیفه داریم به پیشکسوت احترام بگذارم  و این را به مظلومی هم گفتم. مسیر و هدف ما یکی است. از برخی پیشکسوتان گله دارم. یک سری از پیشکسوتان هم در باشگاه هستند و شمشیر را از رو برای من بسته اند. من دو مطلب درباره کریم باقری و برانکو خوانده ام که از من تعریف کرده اند. باقری فردا رقیب من است ولی تعصب 98 خود را نشان می دهد و از من دفاع می کند. هیچ استقلالی ای از پرسپولیسی نمی خورد و پرسپولیسی ها هم از استقلالی ها نمی خورند بلکه استقلالی ها از استقلالی ها و پرسپولیسی ها از پرسپولیسی ها می خورند.

اگر استقلال ببازد

او در مورد شکست احتمالی تیمش گفت: من اصلا چنین فرضی را نمی گیرم و مستقیم به جلو نگاه می کنم.

استقلال اتلتیکویی بازی می کند؟

منصوریان در مورد بازی اتلتیکویی تیمش در بازی با پرسپولیس هم گفت: شاید هم تلفیقی از بایرن مونیخی به میدان برویم.

خوشحالم فغانی داور دربی است

با تشکر از آقای ترکی، خوشحالم که آقای فغانی و تیمش که فینال المپیک را سوت زده اند در این بازی داور هستند.خوشحالم که دیگر لازم نیست به ایتالیا و آلمان زنگ بزنیم تا داور بیاید.

 

کد خبر : ۴۱۱۰۶۵