خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه معارفه سرپرست جدید کمیته بانوان فدراسیون فوتبال

تاج: از هیچ حمایتی برای موفقیت ورزش بانوان دریغ نمی‌کنیم

مراسم معارفه سرپرست کمیته بانوان فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزاش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه تودیع الهه عرب‌عامری و معارفه لیلا صوفی‌زاده، سرپرست کمیته بانوان صبح امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، علیرضا اسدی، دبیر کل و نادره درودیان، مهدیه محمدخانی، المیرا ثمینی‌پور، شهرزاد نصیری، گلاره ناظمی و فاطمه فهیمی (اعضای کمیته بانوان) برگزار شد.

مهدی تاج ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌دریغ خانم عرب‌عامری، اظهار داشت: از زحمات عرب‌عامری در مدت فعالیت‌شان در کمیته بانوان تشکر می‌کنم. او با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی در روند توسعه و رو به رشد فوتبال و فوتسال در بخش بانوان داشت. فدراسیون فوتبال خانه عرب‌عامری است و امیدواریم از این پس نیز از حمایت‌های او بهره مند شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به صوفی‌زاده گفت: از اینکه در جمع ما حضور دارید تا از این پس شاهد رشد بیش از پیش فوتبال و فوتسال بانوان باشیم، خوشحالم. همانطور که می‌دانید فوتسال بانوان در حال رشد بوده و پس از مدت‌ها تلاش و استمرار، اکنون عنوان نخست آسیا را به خود اختصاص داده است. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این مسیر را هموارتر از گذشته کنیم و به افتخارات خوبی دست یابیم.

وی گفت: ضمن تشکر از اعضای کمیته بانوان، انتظارم این است که کمال همکاری را با صوفی‌زاده داشته باشند تا بتوانیم موفق شویم. کمیته بانوان به دلیل گستردگی و فعالیتش در حد یک فدراسیون است و ما نیز از هیچ حمایتی برای موفقیت ورزش بانوان دریغ نمی‌کنیم. ضمن اینکه از تلاش‌های خانم فریده شجاعی و خدیجه سپنجی برای موفقیت ورزش بانوان تشکر می‌کنم.

علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در این جلسه ضمن تبریک عید سعید قربان، گفت: از اینکه همکاری ارزشمند و استاد تلاشگر از جمع ما دور شده ناراحتیم، اما از حضور صوفی‌زاده خوشحالیم و امیدوارم از این پس شاهد موفقیت‌های ادامه‌دار در ورزش فوتبال و فوتسال بانوان باشیم.

وی ادامه داد: مسلماً چالش عظیمی پیش‌روی ما وجود دارد و خدماتی که تولید می‌شود منحصر به فرد است و هیچ ساختاری در کشور قادر به تولید آن نیست. باتوجه به اینکه آحاد مردم علاقه‌مندی بسیاری به این ورزش نشان می‌دهند، وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و همه ما در تلاشیم تا عملکرد مطلوبی را در این زمینه داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همه ارکان فدراسیون سعی می‌کنند تا در روزهای سخت از شما حمایت کنند و با توجه به پتانسیل بالایی که وجود دارد، شاهد موفقیت و پیروزی باشیم. رسالتی که بر گردن دارید بار فرهنگی بسیار بالایی دارد و امیدوارم در بخش فرهنگی و فوتبال با توجه به اینکه پدیده‌ای همه‌گیر  است که جذابیت خاصی دارد، در مسیر رشد قرار بگیرد. بدون شک رئیس، اعضای هیئت رئیسه و مسئولان فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های‌تان دریغ نمی‌کنند.

الهه عرب‌عامری، رئیس سابق کمیته بانوان گفت: از اینکه فردی دلسوز و موفق در کمیته بانوان حضور خواهد داشت و سکان هدایت این کمیته را به‌عهده می‌گیرد، جای خوشحالی دارد. تیم خوبی در کمیته بانوان فعالیت می‌کنند و با شناختی که از تک‌تک اعضای این کمیته دارم، معتقدم هیچ گروهی به اندازه کمیته بانوان فعالیت‌شان موفق نبوده است. از برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مداوم گرفته تا حصول نتیجه؛ این گروه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی همچنین توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های آموزشی، تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان، فوتبال بزرگسالان و تیم‌های زیر 17 سال فوتسال ارائه کرد و سپس به معرفی اعضای کمیته بانوان پرداخت و گفت: کمیته بانوان در حد یک فدراسیون فعالیت می‌کند. چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فوتبال و دو رده بزرگسالان و زیر 17 سال در فوتسال فعالیت می‌کنند. در کنار تیم‌های ملی برنامه‌های آموزش مربیگری و داروی، برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال و فوتسال بانوان و برنامه‌های مختلفی وجود دارد که در دستور کاری این کمیته است.

لیلا صوفی‌زاده، سرپرست کمیته بانوان گفت: از اینکه در آستانه عید سعید قربان این جلسه برگزار شد خوشحالم و از حسن نیت اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخابم کمال تشکر را دارم. فکر می‌کنم به عنوان عضوی از جامعه ورزش وظایفی را به‌عهده داریم که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. اخلاق مداری، حفظ و ارتقای ارزش‌های اسلامی، حفظ و ارتقا دانش‌های فنی و تخصصی در برنامه‌های کاری‌مان وجود دارد تا به اهدافی که در زمینه موفقیت و صعود فوتبال و فوتسال داریم، برسیم.

وی خاطرنشان کرد: از هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تجربیات متخصص‌هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده می‌کنم تا بتوانم قدم‌های مثبتی را برای فوتبال و فوتسال بانوان بردارم. بدون شک زحمات و موفقیت‌های مسئولان پیشین و کنونی باعث شده ورزش بانوان در این رشته جایگاه مناسبی داشته باشد و من نیز از هیچ تلاشی برای ارتقای آن دریغ نمی‌کنم.

سرپرست کمیته بانوان در پایان گفت: هیچ یک از ما هدفی جز موفقیت و در نهایت افتخار آفرینی برای کشورمان نداریم و دست تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و همکاران در بخش بانوان را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم با حمایت‌های آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال به اهداف خود برسیم.

کد خبر : ۴۰۹۹۰۹