خبرگزاری کار ایران

ژیرو: دلیل حسادت هواداران فرانسوی به خودم را نمی دانم

مهاجم تیم ملی فرانسه می گوید نمی دانم چرا هواداران فرانسه او را در ورزشگاه‌ها هو می کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اکیپ، تیم‌ ‌ملی فرانسه امشب (سه‌شنبه) باید در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه برابر بلاورس به میدان برود. میزبان یورو 2016 که چندی پیش به نایب قهرمانی بسنده کرد، باید در شهر مینسک کارش را برای صعود به جام جهانی روسیه آغاز کند.

اولیویه ژیرو هر چند معمولا نمایش خوبی در ترکیب تیمش دارد ولی اغلب با اعتراض هواداران تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه روبرو شده است. ژیرو درباره اینکه چرا هواداران فرانسه او را هو می‌کنند و به سبک بازی او اعتراض می‌کنند، به صحبت پرداخت و گفت: برای خودم هم جای سوال است. از وقتی که فوتبال را شروع کردم، همیشه همین طور بوده است. اکنون که 29 سال دارم، شرایط فرقی نکرده است و نمی دانم که دلیل اعتراضات هواداران فرانسه چه است. مسئول این نیستم که عده‌ای به من حسادت می‌کنند. گاهی کریم بنزما در فوتبال فرانسه سیبل می‌شود و گاهی هم نوبت من می‌شود. با این حال همیشه سعی کردم خونسردی خودم را حفظ کنم و با نهایت احترام و ادب با مخالفانم برخورد کند. هرچند می دانم این یک بی عدالتی بود که برای بنزما و من در فوتبال فرانسه اتفاق می افتد.

اولیویه ژیرو در سال 2016 به همراه آنتوان گریزمان و دیمتیری پایت از ستاره‌های فوتبال فرانسه بودند ولی در خیلی از دقایقی که برای فرانسه بازی کرد، از سوی هواداران فرانسوی هو شد.

ژیرو در پایان و در مورد یورو 2016 و کسب عنوان نایب قهرمانی هم گفت‌: متاسفیم نتوانستیم هواداران فرانسه را خوشحال کنیم. حالا باید تلاش کنیم تا با صعود به جام جهانی باعث خوشحالی مردم فرانسه شویم.

اولیویه ژیرو یک از  مهاجمان پر حاشیه فوتبال فرانسه است و اغلب در خارج از مستطیل سبز با اقداماتی که داشته باعث شده تیم‌هایش به حاشیه کشیده شوند.

 

کد خبر : ۴۰۸۵۵۲