خبرگزاری کار ایران

سرمربی چین: کار دشواری مقابل ایران داریم

مربی تیم ملی چین به اظهارنظر با رسانه‌های این کشور قبل از دیدار با تیم ملی ایران پرداخته است.

به گزارش ایلنا، فو بو، مربی تیم ملی چین پیش از دیدار با ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و کارش را نیز با برد شروع کرده است. بازی ایران و قطر را بررسی کردیم. ایران تیم قدرتمندی در آسیا است با این حال ما در خانه به میدان می‌رویم و امیدوار هستیم شن‌یانگ مثل همیشه برای ما خوش‌شانسی بیاورد.

وی ادامه داد: ما حمایت هواداران خودمان را داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد خودمان را جلوی ایران نشان دهیم چرا که ارزش بالای این دیدارها را می‌دانیم.

سرمربی چین افزود: دشواری زیادی برابر ایران خواهیم داشت و با یک چالش بزرگ روبه‌رو خواهیم شد. برای بازی قطر و ایران چند آنالیزور را به ایران فرستادیم تا این بازی را آنالیز کنند، فکر کنم اطلاعات خوبی از این آنالیزورها کسب کرده‌ایم.

مربی چینی‌ها ادامه داد: ایران تیم اول آسیا در رده‌بندی فیفا است و به‌مراتب از تیم ملی کره قوی‌تر است و به همین خاطر باید با تمرکز بالایی در زمین به میدان برویم. البته من این موضوع را باید تاکید کنم که ما فاصله خودمان را با تیم‌هایی چون کره و ایران می‌دانیم و باید قبول کنیم نسبت به حریفان خودمان فاصله داریم. فوتبال چین مدت‌ها در بازی‌های خودش در رقابت‌های آسیایی حضور خوبی نداشت و به تازگی توانسته‌ایم در برابر تیم‌های بزرگ رقابت کنیم.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۷۲۲۰