خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی قطر: گل اول ایران مشکوک به آفساید بود!

سرمربی قطر معتقد است گل اول ایران در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال قطر بعد از شکست مقابل ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه و بازگشت به دوحه، تمریناتش را از سر گرفت.

«دنیل کارینیو» سرمربی قطر بعد از بازگشت به دوحه، گفت: از جایی که من در کنار زمین ایستاده بودم، گل اول ایران به قطر مشکوک به آفساید بود. البته قطعا جاگیری داور از من برای تصمیم‌گیری بهتر و صحیح‌تر بوده است!

وی با تبریک پیروزی به تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز، تاکید کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی قطر برای کسب پیروزی در این بازی کوتاهی نکردند و برای به دست آوردن نتیجه مطلوب جنگیدند.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه با بیان اینکه تیمش به پیروزی و حتی تساوی نزدیک بوده است، به مباحث فنی مسابقه هم اشاره کرد و گفت: ایران در جریان بازی به توپهای بلند و ارسال از کناره‌ها روی آورد و به این تاکتیک تکیه کرده بود در حالی که ما بازی در عمق را در دستور کار داشتیم.

کارینیو همچنین وقت کشی بازیکنانش را تکذیب کرد و افزود: بازیکنان ما به منظور کسب نتیجه تساوی در دیدار برابر ایران، تلاش نکردند تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول حریف، وقت‌کشی کنند. تیم قطر همیشه و در هر شرایطی به دنبال پیروزی است.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۷۱۹۳