خبرگزاری کار ایران

فرکی: پرسپولیس و سایپا هر دو خسته بودند/ امیدوارم سه امتیاز بازی با قطر را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۹۳

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان پرسپولیس و سایپا هر دو در شرایط خستگی و تمرین‌های فشرده در این مسابقه حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از بازی دوستانه پرسپولیس و سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و شرایط مسابقه لیگ را داشت و بازیکنان دو تیم تمرینات پرفشاری گذارنده‌اند و در این حالت دو تیم با هم بازی کردند و هر دو تیم تلاش کردند و صاحب موقعیت هم شدند و در نهایت هر تیم دو گل زد.من از تیم خودمان رضایت داشتم. بازیکنان ما در شرایط خستگی بازی کردند. نیمه اول واقعی‌تر بود و ترکیب دو تیم ثابت بود و در نیمه دوم تعویض‌هایی هر دو تیم داشتند و هماهنگی لازم در تیم‌ها زمان برد تا شکل بگیرد. بازی برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم اگر عیب و ایرادهایی در تیمم دیدم آنها را تا شروع لیگ برطرف کنیم.

فرکی در مورد اینکه پرسپولیس را چطور دید، گفت: پرسپولیس هم ملی پوشانش را نداشت و هر دو تیم از این بازی استفاده کردند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس و بزرگ است و اکنون هم صدرنشین است و امیدوارم در ادامه راه هر تیمی که بهتر است نتیجه زحماتش را بگیرد.

سرمربی سایپا در مورد بازی محکم و خشن هر دو تیم گفت: محکم بازی کردن توصیه من بود نه اینکه کسی را بزنند. این فوتبال است و در بازی‌های رسمی حریف به ما رحم نخواهد کرد و باید تمرین محکم و جوانمردانه بازی کردن را انجام می‌دادیم اما محکم بازی کردن عمدی در دو تیم نبود.

فرکی در مورد دیدار ایران و قطر گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم سه امتیاز بازی با قطر خیلی مهم است زیرا بازی اول است و خوشبین هستم که شروع خوبی در مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز