خبرگزاری کار ایران

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایلنا:

قطر برای دفاع به ایران می‌آید/ برانکو رضاییان را ببخشد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است سیستم قطر برای بازی با ایران دفاع مطلق است.

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درمورد بازی فردا شب ایران با قطر گفت: به نظر من حساس‌ترین بازی ایران در دوره مقدماتی که خوشبختانه با توجه به موضوع میزبانی ایران و همچنین جو مثبت استادیوم به نفع تیم ملی می‌توانیم امیدوارانه به این بازی نگاه کنیم.

وی درباره تیم قطر گفت: بدون شک سیستم بازی قطر برای بازی فردا دفاع مطلق و استفاده از ضدحملات است. راه مقابله با چنین سیستمی مالکیت و گردش توپ در تمام مناطق زمین است که با تجربه و کیفیتی که کادرفنی ایران دارد اجازه عرض اندام به تیم قطر نمی دهند و من فکر می‌کنم تا قبل از دقیقه 70 تیم ملی کار را قطر را تمام کند.

پنجعلی در ادامه درخصوص رامین رضاییان و پیوستنش به پرسپولیس گفت: رضاییان از نظر فنی یکی از استثنائات فوتبال ایران است و با توجه به اینکه پرسپولیس امسال در سه جام معتبر شرکت می‌کند، نیاز مبرم به این بازیکن دارد تا در طول مسابقات به مشکل برنخورد.

وی افزود:رضاییان بارها درباره گذشته ابراز ندامت و پشیمانی کرده است و از برانکو انتظار می‌رود که او را ببخشد و اجازه حضور دوباره او را در پرسپولیس را صادر کند.

پنجعلی در ادامه با انتقاد از طولانی شدن مشکل رضاییان با پرسپولیس و برانکو گفت: اگر برانکو به طور صریح درباره رضاییان و نیاز پرسپولیس به او اظهارنظر کند این مشکل حل می‌شود. هواداران پرسپولیس از برانکو توقع دارند که به طور شفاف موضع خود را درباره بازگشت رضاییان به پرسپولیس اعلام کند.

 

کد خبر : ۴۰۶۵۹۴