خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات اولین سالگرد کاپیتان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۴۵۰

مراسم اولین سالگرد کاپیتان پرسپولیس پنج‌شنبه 8 مهرماه سال جاری در روستای کپورچال و بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در این مراسم، ابتدا تلاوت قرآن و پخش سرود ملی و سپس برنامه صلوات خاصه امام‌رضا(ع) پخش شده و از پیراهن مرحوم نوروزی که نام امام هشتم بر روی آن درج شده است، رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش، در دقیقه 24 این مراسم گلباران روستای کپورچال و مزار مرحوم نوروزی توسط بالگرد یا پاراگلایدر در برنامه قرار گرفته و سپس دو کلیپ مجزا از بازی‌ها و زندگی شخصی مرحوم نوروزی پخش خواهد شد.

در این روز همچنین علاوه بر اجرای ترانه و مداحی و دکلمه مازندرانی، از سعید آل‌وردی کمک داوری که جان یک فوتبالیست را از مرگ نجات داد، به عنوان جوانمرد سال تقدیر خواهد شد.

بر اساس قولی که سرپرست باشگاه پرسپولیس به خانواده مرحوم نوروزی داده، قرار است با توجه به تمام محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، تا حدامکان هزینه‌های برگزاری مراسم توسط باشگاه پرسپولیس پرداخته شود.

در ادامه این جلسه طاهری با بیان اینکه قانون دست آنها را در زمینه قرارداد با هانی نوروزی بسته است، اما در حال رایزنی هستند با راهکاری جدید بتوانند با فرزند مرحوم هادی نوروزی قرارداد منعقد کنند.

لازم به ذکر است، مراسم اولین سالگرد کاپیتان پرسپولیس پنج‌شنبه 8 مهرماه سال جاری در روستای کپورچال و بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز