خبرگزاری کار ایران

بازدید سر‌زده محمود گودرزی از فدراسیون پزشکی ورزشی

وزیر ورزش و جوانان، به صورت سرزده از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بازدید متناوب از بخش‌های مختلف ورزش کشور از جمله اقداماتی است که وزیر ورزش و جوانان از بدو بر عهده گرفتن این مسئولیت در دستور کار داشته است، در این رابطه با توجه به اهمیت و نقشی که فدراسیون پزشکی ورزشی در ارائه خدمات به بخش‌های مختلف ورزش کشور دارد، محمود گودرزی پیش از ظهر امروز بدون اعلام قبلی در محل این فدراسیون حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در جریان روند ارائه کار و خدمات این فدراسیون قرار گرفت.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان بر ارائه بهترین خدمات از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی به مجموعه ورزش کشور تاکید کرد.

همچنین دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ضمن ارائه گزارش و تشریح خدمات فدراسیون در زمینه‌های درمانی، توانبخشی، آموزشی، مشاوره روانشناسی و تغذیه، مشاوره ضد دوپینگ و مقوله مهم و محوری ساماندهی ورزشکاران، اطمینان داد که این فدراسیون برای ارائه بهترین خدمات از همه ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را خواهد برد.

دکتر نوروزی همچنین ضمن تبریک موفقیت‌های ورزش ایران در المپیک ریو، گزارشی از خدمات تیم پزشکی اعزامی به بازی‌های المپیک را ارائه کرد.

 

کد خبر : ۴۰۵۳۲۱