خبرگزاری کار ایران

سوال روز؛ رضاییان جانشین کدام بازیکن می‌شود؟

چگونگی حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس جزو ابهامات بزرگ است. بعد از دوران نیمکت‌نشینی و سکونشینی احتمالی، رضاییان در چه پستی و به جای چه بازیکنی بازی خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازگشت رضاییان این روزها موافقان و مخالفان زیادی دارد. خیلی‌ها از تصمیم برانکو در مورد راضی‌شدن به بازگشت این بازیکن حمایت می‌کنند و خیلی‌ها مخالف آن هستند. از این مباحث حاشیه‌ای که بگذریم در مورد بازگشت رامین رضاییان یک سوال بزرگ وجود دارد. سوالی که پاسخ به آن شاید حاشیه‌های بیشتری هم برای پرسپولیس در طول فصل به‌وجود بیاورد.

چگونگی حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس جزو ابهامات بزرگ است. بعد از دوران نیمکت‌نشینی و سکونشینی احتمالی، رضاییان در چه پستی و جای چه بازیکنی بازی خواهد کرد؟ حسین ماهینی در 4 بازی ابتدایی پرسپولیس مخصوصا در بخش دفاعی عملکرد قابل دفاعی داشته و البته آخرین پاس گل پرسپولیس را هم او برای طارمی ارسال کرد. اگرچه رضاییان در بخش هجومی بسیار بهتر از ماهینی است اما برانکو نشان داده که این فصل بیشترین هدف و تاکیدش رو استحکام خط دفاعی است. همان‌طور که ربیع‌خواه هم در مصاحبه اش گفته بود که به عنوان دفاع چپ، برانکو به او گفته که به جز مواقع محدود نباید نفوذ کند و باید تمرکزش را روی خط دفاعی بگذارد.

راه حل دوم درنظر گرفتن زوج ماهینی و رضاییان است که شاید زوج خطرناکی را در جناح راست تشکیل دهند اما سوال اینجاست که رضاییان جای کدام هافبک پرسپولیس به زمین می‌رود؟ با نگاه به ترکیب 4 بازی ابتدایی پرسپولیس می‌شود به این سوال پاسخ داد. فرشاد احمدزاده بازیکنی بوده که در 4 بازی گذشته در سمت راست خط هافبک پرسپولیس به میدان رفته است. عملکرد احمدزاده در این بازی‌ها و البته فصل گذشته آنقدر خوب بوده که به سختی برانکو او را نیمکت‌نشین کند و البته احمدزاده بازیکن مورد علاقه برانکو است و سرمربی پرسپولیسی‌ها حتی در شرایط نامناسب بدنی هم حاضر نشده او را به نیمکت بفرستد. 

با این شرایط هنوز جواب مشخصی برای این سوال که رضاییان با حدف چه بازیکنی به ترکیب اضافه خواهد شد پیدا نشده است. این سوالاتی است که برانکو در صورت کوتاه آمدن در برابر خواسته مدیران پرسپولیس باید جواب‌های مناسبی برای آن پیدا کند. جواب‌‌هایی که هر کدام از آن‌ها می‌تواند باعث حاشیه درون تیم شود.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۴۹۵۲