خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست ارتقای فوتبال ملی با حضور مسئولان فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۲۴

اولین کارگروه توسعه ارتقای فوتبال ملی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست اولین کارگروه توسعه ارتقای فوتبال ملی به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: این کارگروه با هدف ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین کمیته‌ها و دپارتمان‌های حوزه فنی و فوتبال پایه فدراسیون تشکیل شد و تلاش می‌شود با ایجاد هماهنگی، سیاست‌گذاری و اهداف مختلف در راستای برنامه‌ریزی و هم‌افزایی در رشد و توسعه فوتبال کشور گام برداریم. در این نشست درباره مسائل مربوط به فوتبال پایه، جوانان، نخبگان، آموزش، بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و همچنین تهیه و تنظیم نظام راهبردی توسعه و ارتقای فوتبال ملی به بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این نشست محصص گزارشی از پروژه TD و سازماندهی امور در قالب مدیریت فنی را ارائه و همچنین گزارشی از آخرین برنامه‌های فیفا مطرح کرد. علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال نیز گزارشی از فعالیت‌های هفت ساله آکادمی ملی فوتبال، برنامه‌های صورت گرفته در حوزه استعدادیابی در رده سنی زیر 12 سال، جشنواره‌ها و فستیوال‌های مدارس فوتبال ارائه کرد و سپس معینی، سرپرست کمیته جوانان از برنامه‌ها و اهداف این کمیته گزارشی را به اعضای این نشست ارائه داد.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه بیان کرد: قرار شد تا طرح فراگیر و جامع استعدادیابی از رده سنی 14 تا زیر 20 سال در جلسه آینده توسط کمیته جوانان برای بررسی و تصویب ارائه شود تا با طرح مرکز نخبه پروری بتوانیم بستر رشد و گسترش فوتبال را مهیا کنیم.

ساکت با اشاره به دیگر تصمیم‌های گرفته شده در این جلسه خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسه ویژه‌ای با حضور رئیس کمیته جوانان، رئیس کمیته فنی و توسعه، رئیس آکادمی ملی فوتبال، سرپرست سازمان لیگ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، مسئول برگزاری مسابقات لیگ‌های پایه سازمان لیگ برگزار شود تا در رابطه با نظام مسابقات تیم‌های باشگاهی از رده سنی 14 تا 21 سال بحث و بررسی شود.

وی افزود: اصل وجود تشکیل این کارگروه این است که اولین اقدام راهبردی و نرم‌افزاری فدراسیون فوتبال در دوره جدید ایجاد تحول در نظام پرورش بازیکن، استعدادیابی و توسعه فوتبال در بخش‌های پایه خواهد بود و همچنین هدف نهایی این طرح‌ها، تقویت تیم‌های ملی و تشکیل تیم‌های ملی با کیفیت، توانا و دستیابی به همه استعدادها در اقصی نقاط کشور است. در این طرح محور اجرایی هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌های سراسر کشور هستند.

ساکت گفت: در جلسه آینده درباره برنامه‌های کمیته آموزش، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم. این نشست هفته آتی برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، الهه عرب‌عامری، علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت، دکتر آصفی، فریدون معینی، مرتضی محصص، محمد احسانی، عبدالکاظم طالقانی، برات‌زاده و خسروی پیش از ظهر امروز در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز