خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایلنا:

در المپیک 2020 به مدال تیراندازی می‌رسیم

هاشمی می‌گوید: نتایج کسب شده توسط تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک 2016 نشان از پیشرفت تیراندازی ایران دارد.

مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی در خصوص نتایج به دست آمده در رقابت‌های المپیک ریو توسط تیراندازان ایرانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: نتایج کسب شده توسط تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک 2016 نشان از پیشرفت تیراندازی ایران دارد. باتوجه به کمبودهای موجود الهه احمدی توانست رتبه خود را در رقابت‌های المپیک تکرار کند و نجمه خدمتی هم به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

او ادامه می‌دهد: احتمال این می‌رفت که ایران در رقابت‌های المپیک ریو اولین مدال خود را در مسابقات تیراندازی کسب کند، ولی کسب مدال به عواملی محیطی بستگی دارد. متاسفانه تیراندازان ایران به خاطر لغو اعزام‌ها و اردوهای آمادگی کمی از شرایط مسابقات دور ماندند. اگر بودجه کافی در اختیار ما قرار می‌دادند، هم می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری کسب کنیم و هم می‌توانستیم شانس بیشتری برای کسب مدال داشته باشیم. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون تیراندازی در المپیک 2020 ایران می‌تواند در این رشته به اولین مدال خود دست یابد.

هاشمی به کمبود امکانات اشاره می‌کند و می‌گوید: ما هنوز در ورزش بحث حمایت معنوی را به عنوان بزرگ‌ترین مشکل پیش رو داریم. ورزشکاران ما باید دیده شوند تا روحیه آنها در رقابت‌ها بالا برود و انگیزه بالایی برای کسب مدال داشته باشند. مشکلات موشک S 300 حل شد ولی هنوز مشکلات معنوی و مالی ورزش ایران حل نشده است.

 

کد خبر : ۴۰۳۶۳۵