خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: صعود به جام جهانی باعث خواهد شد ایران سربلندتر شود

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که تماشاگران باید در روز یازدهم شهریور برای قطر در ورزشگاه آزادی جهنم بسازند.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان که این روزها در کنار 25 بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی ایتالیا به‌سر می‌برد درباره شرایط تیم ملی در فاصله 10 روز تا آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: اردویی خوب و حرفه‌ای را داریم پشت سر می‌گذاریم. شرایط از نظر امکانات و نظم تیمی خوب است و بازیکنان تلاش می‌کنند بتوانند با برنامه‌های کادر فنی به وضعیت مطلوب برسند. همه اعضای تیم این انگیزه را دارند که با بهترین درجه از تلاش به آمادگی کامل برای حضور در مهم‌ترین رقابت‌های ملی در سطح قاره آسیا دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه اعضای تیم با بالاترین انگیزه در تمرینات حاضر می‌شوند، گفت: انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد، مثال زدنی است و مطمئنم اگر همه در کشور به معنای واقعی دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت پرچم ایران تلاش کنیم، مطمئناً با وجود حریفان سرسختی که داریم، راه آسانی برای صعود به جام جهانی خواهیم داشت. صعود به جام جهانی به سود کل کشور است و باعث خواهد شد ایران سربلندتر شود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اهمیت حضور و حمایت تماشاگران اظهار داشت: ما خودمان را نیازمند حمایت تماشاگران می‌دانیم. وقتی تیم ملی بازی دارد، تماشاگران به معنای واقعی یار دوازدهم تیم ملی هستند. ان‌شاءالله مردم به ورزشگاه خواهند آمد و سکوهای آزادی پر خواهد شد. قطعاً هواداران در ورزشگاه آزادی برای قطری‌ها جهنم خواهند ساخت و ما هم می‌توانیم با شرایط بهتر مقابل حریف اول‌مان قرار بگیریم.

شجاعیان با بیان اینکه در این اردو شرایط بهتری در مقایسه با اردوهای قبلی دارم، گفت: اردوی اولی که به تیم ملی دعوت شدم، پیش از شروع اردو استرس زیادی داشتم و می‌خواستم هر طور شده خودم را به کادر فنی نشان بدهم. به‌هر حال حضور در جمع بهترین بازیکنان ایران هم استرس داشت و هم افتخار، اما اکنون پس از چند بار حضور در اردو به شرایط خیلی خوبی رسیده‌ام و می‌خواهم هر طور شده به تیم ملی کشورم کمک کنم. حسی که بازیکنان بزرگ‌تر تیم به جوانان می‌دهند، باعث رفاقت و صمیمت تیمی زیادی در تیم ملی شده و هیچ بازیکن تازه واردی حس غریبگی پیدا نمی‌کند. در این اردو هم چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که وقتی با آنها صحبت می‌کنم، می‌گویند جو دوستانه خوبی در تیم ملی وجود دارد.

 

کد خبر : ۴۰۳۱۷۰