خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد 2-0 ساوتهمپتون؛ اولین پیروزی آقای خاص در اولترافورد با درخشش زلاتان

منچستریونایتد در اولین دیدار خانگی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر، موفق شد با نتیجه 2-0 ساوتهمپتون را شکست بدهد و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، شاگردان ژوزه مورینیو مانند دیدار قبل برابر بورنموث، نمایشی هوشمندانه ارائه دادند و در نهایت توانستند با درخشش زلاتان ابراهیموویچ، به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی را پوگبا در دقیقه 13 ایجاد کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که فریزر فورستر، دروازه بان ساوتهمپتون حضور داشت.

پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه دخیا ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها، راهی به چهارچوب نداشت. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه منچستریونایتد در دقیقه 36 به گل رسید. روی ارسال وین رونی بود که زلاتان بالاتر از فونته، توانست ضربه سر را بزند و حساب کار را 1-0 کند.

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان ساوتهمپتون تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند اما موفق به این کار نشدند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه گل تادیچ به دلیل آفساید پذیرفته نشد، منچستریونایتد در دقیقه 52 به گل دوم رسید. خطای کلاسیه روی لوک شاو، یک ضربه پنالتی نصیب میزبان کرد و زلاتان توانست آن را تبدیل به گل دوم تیمش بکند.

بعد از این گل بازیکنان ساوتهمپتون که چیزی برای از دست دادن نداشتند، جلو کشیدند و در مقابل بازیکنان منچستریونایتد هم صاحب موقعیت های خوبی شدند اما علی رغم فرصت های خطرناکی که روی دروازه ها ایجاد شد، توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد با همان دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.

 

کد خبر : ۴۰۲۲۵۴