خبرگزاری کار ایران

با درخشش یزدانی، هت تریک ورزشکاران ایرانی در روز چهاردهم المپیک کامل شد

نمایندگان ورزشکار ایران در روز چهاردهم مسابقات المپیک تا به اینجا هت تریک کرده‌اند!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سه نماینده تکواندوکار و کشتی‌گیر کشورمان امروز مسابقه دادند که به پیروزی رسیدند. نقطه مشترک این سه نمیانده کشورمان، پیروزی قبل از به پایان رسیدن وقت مسابقه بود! خدابخشی، یزدانی و رحیمی توانستند حریف‌های خود را پیش از اینکه وقت مسابقه به پایان برسد شکست دهند. بنابراین از این حیث نمایندگان ایران در روز چهاردهم مسابقات المپیک تا به اینجا هت تریک کرده‌اند!

ابتدا حسن رحیمی کشتی‌گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان به روی تشک رفت که توانست کشتی‌گیر ارمنستانی را شکست دهد. حسن رحیمی در این دیدار در ۱ دقیقه و ۲۹ ثانیه حریف را 11 بر صفر شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

مهدی خدابخشی نماینده وزن 80 کیلوگرم تکواندو کشورمان در دومین دیدار نمایندگان ایرانی، بازی را با نتیجه 13 بر 1 پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. این درحالی بود که هنوز یک دقیقه از راند سوم باقی مانده بود که به دلیل اختلاف ۱۲ امتیاز، خدابخشی به عنوان فرد پیروز شناخته شد.

پس از رحیمی و خدابخشی نوبت به حسن یزدانی، کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم کشورمان رسید. او هم به روی تشک رفت و توانست کشتی‌گیر اهل کشور هایتی را شکست دهد. در این دیدار توانست چند فن فیتیله پیچ روی حریف بزند و قبل از اینکه وقت مسابقه به پایان برسید بازی را  10 بر صفر برنده شود.

این سه نماینده کشورمان باید دو بعد مسابقات خود را نیز امروز انجام دهند که امیدواریم این درخشش را ادامه دهند و کسب مدال کنند.

 

 

کد خبر : ۴۰۲۲۱۳