خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلات مالی روی تمام ورزش کشور تاثیرات منفی دارد/ شانس‌ و اقبال با احمدی یار نبود

نوری می‌گوید: تیراندازی ایران تجربه کمی در رقابت‌های المپیک و جهانی دارد.

نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص نتایج کسب شده توسط تیراندازان ایرانی در روز نخست رقابت‌های تیراندازی المپیک، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با اینکه دو نماینده ما در رشته تفنگ ده متر نتوانستند به مدال المپیک دست یابند ولی نتایج خوبی کسب کردند. ما در المپیک لندن سه نماینده داشتیم و در این المپیک پنج نماینده داریم.

او ادامه می‌دهد: رقابت‌های المپیک میدان بزرگی است که با رقابت‌های جهانی تفاوت بسیاری دارد. الهه احمدی در این دوره نسبت به المپیک قبل پیشرفت چشمگیری داشت. او در المپیک لندن به عنوان نفر پنجم به فینال رسید ولی در المپیک ریو به عنوان نفر سوم به فینال راه یافت. متاسفانه می‌توان گفت که شانس و اقبال با احمدی یار نبود. اگر او در شلیک آخر کمی تمرکز داشت می‌توانست به اولین مدال بانوان ایران در المپیک دست یابد.

دبیر فدراسیون تیراندازی خاطرنشان می‌کند: تیراندازی ایران تجربه کمی در رقابت‌های المپیک و جهانی دارد. ما المپیک به المپیک بهتر می‌شویم. باید مراحل را پله به پله طی کنیم. باتوجه به وضعیت ورزش کشور، تا به اینجای کار تیم تیراندازی اعزام شده به المپیک نتایج خوبی کسب کرده است. فدراسیون تیراندازی همه تلاش خود را انجام داد تا تیراندازان المپیکی با بهترین شرایط به المپیک برسند. وضعیت بودجه ورزش ما کمی بهم ریخته است این موضوع روی همه ورزش‌های کشور تاثیر منفی می‌گذارد. نه می‌توان با این موضوع کنار آمد و نه می‌توان در این شرایط انتظار خاصی داشت. همه امیدواریم تا در مراحل آینده ورزشی همکار‌های لازم صورت گیرد.

 

کد خبر : ۳۹۸۱۲۶