خبرگزاری کار ایران

احتمال شرکت نکردن قادر میزبانی در رقابتهای تایم تریل المپیک ریو

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: میزبانی هنوز از ناحیه کمر احساس دارد و شاید فر دیگری را در تایم تریل انفرادی جایگزین کنیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی چایچی پس از ناکامی رکابزنان در المپیک ریو بیان کرد: ماهها برای آماده سازی نفرات تمرین کرده بودیم ولی حادثه سرنگونی چند دو چرخه سوار که پور سیدی هم جزوشان بود و سپس نقص فنی دوچرخه قادر و سرنگونیش در پیچ تند باعث شد تا بچه ها از حریفان خود عقب افتاده و نتوانند این فاصله را جبران کنند.

وی ادامه داد: این مسئله ممکن است برای خیلی از قهرمانان جهان بیفتد همانطور که برای میبالی از قهرمانان جهان افتاد و متاسفانه حادثه ای که برای میزبانی پیش آمد در هفتاد کیلومتری مسیر بوده و قادر به رغم درد کمر به مسابقه ادامه داد ، با وجود اینکه  تلاش خود را کرد ولی نتوانست این عقب ماندگی را جبران کند. اگر این بدشانسی سراغش نمی آمد قطعا میزبانی جزو 30 تا 40 نفر اول بود.

چایچی با اشاره به اینکه میزبانی برای رقابت تایم تریل نیز انتخاب شده بود، تصریح کرد:  میزبانی با وجود درد کمر به مسابقه ادامه داد ولی  هنوز از ناحیه کمر احساس درد داشته و شاید به تایم تریل انفرادی نرسد و فرد دیگری را جایگزینش کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۸۰۶۹