خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تیم‌های ملی تیروکمان در گفت‌وگو با ایلنا:

نعمتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد

نجاری می‌گوید: نعمتی از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و می‌تواند به عنوان اولین شرکت کننده به خوبی ظاهر شود و باعث بالا رفتن روحیه کاروان ورزشی ایران شود.

امید نجاری، رییس سازمان تیم‌های ملی تیروکمان در خصوص آخرین وضعیت زهرا نعمتی، تنها نماینده تیم ملی تیروکمان ایران در المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: نعمتی بعد از بازگشت از مسابقات آنتالیا تمرینات خود را زیر نظر پارک، سرمربی کره‌ای تیم ملی در تهران با قدرت و همت مثال زدنی پیگیری کرد و توانست رکودهای خود را بهبود ببخشد و برای حضور در المپیک به آمادگی ایده‌آل برسد.

او ادامه می‌دهد: رقابت‌های نعمتی از ساعاتی دیگر و قبل از مراسم رژه المپیک آغاز خواهد شد. او اولین شرکت کننده کاروان ورزشی ایران خواهد بود. نعمتی از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و می‌تواند به عنوان اولین شرکت کنند به خوبی ظاهر شود و باعث با رفتن روحیه کاروان ورزشی ایران بشود. در مرحله اول رقابت‌های تیروکمان المپیک 64 شرکت کننده حضور دارند. نعمتی باید با پرتاب‌های خود به مرحله بعدی راه یابد. مرحله بعدی از روز دوشنبه و به صورت حذفی آغاز خواهد شد. باتوجه به رکوردهای نعمتی او می‌تواند از این مرحله صعود کند و بعد از قرعه کشی حریفان بعدی خود را بشناسد.

نجاری در خصوص تفاوت بازی‌های پارالمپیک و المپیک می‌گوید: باتوجه به وضعیت جسمی شرکت کنندگان، این دو رقابت‌ از نظر رکوردها کمی متفاوت است. نعمتی به عنوان رکورددار بازی‌های پارالمپیک و قهرمان دور پیش این رقابت‌ها شناخته می‌شود. او می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی در رقابت‌های المپیک معرفی کند و به مدال با ارزش المپیک دست یابد.

 

کد خبر : ۳۹۷۵۱۷