خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: خوشحال می‌شوم ورزشگاه آزادی پر شود/مساوی مقابل استقلال، برد است

سرمربی نفت آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی را در پیش داریم.

به گزارش ایلنا، نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی را در پیش داریم. ما تیم جوانی داریم و مطمئناً تعدادی از آنها اولین بار است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند. برای پیروزی به زمین می‌رویم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در فاز دفاعی و هجومی سعی کرده‌ایم که توازن ایجاد کنیم اما سعی داریم بازیکنان دیگری را هم جذب کنیم. ما تلاش می‌کنیم که این هفته‌های ابتدایی بازیکنانمان را به فکر شخصیت لیگ برتری شدن برسانیم. بازی مقابل تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند به خصوص در هفته‌های ابتدایی سخت است. تلاش می‌کنیم که از هفته پنجم به بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

دست نشان در خصوص ضعیف بودن خط حمله تیمش گفت: ما نتوانستیم مهاجم باب میلمان را جذب کنیم، رضا نوروزی هنوز شرایط 100 درصد را ندارد و الان هم به خاطر کمبود مهاجم و مصدومیت محمد شادکام مجبور شدیم که نوروزی را بازی بدهیم. وظیفه من است که در آماده‌سازی بازیکنانم تلاش کنم. اگر تیم من نتواند موقعیت ایجاد کند تقصیر من است. در کل تیم ما در فاز هجومی خوب است و مطمئن باشید از هفته پنجم به بعد مشکل گلزنی ما هم حل خواهد شد.

سرمربی تیم نفت آبادان درخصوص انتشار رقم قرارداد مربیان و ناراحتی برخی از مربیان گفت: ما به این مسائل عادت نداریم و در گذشته فقط یک سوم قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. وقتی مبالغ به سایت‌ها و رسانه‌ها کشیده شد به من شوک ایجاد کرد و یکسری از دوستان فکر کردند ما 600-500 میلیون دریافتی داشتیم و یکسری از دوستان به سمت ما حمله کردند و فکر کردند ما چنین پول‌هایی را دریافت کردیم اما بهتر بود وقتی این پول‌ها را گرفتیم قراردادها را منتشر کنند. به طور مثال من با دارایی قائمشهر 180 میلیون قرارداد بستم اما 180 ریال هم دریافت نکردم. تیم هم منحل شده و دست ما هم بسته است.

وی در خصوص مصدوم و محرومان تیمش گفت: عقیل اعتمادی کمی از ناحیه کشاله آسیب دیده ولی در تمرینات ما حضور دارد. شادکام هم هنوز به شرایط 100 درصد نرسیده است.

وی همچنین در خصوص بازیکن کره‌ای تیمش گفت: در نظرسنجی‌ها یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بود و مطمئناً اگر با خلق و خوی فوتبال ایران آشنا شود به ما کمک می‌کند.

دست نشان در خصوص جو ورزشگاه آزادی و آمادگی بازیکنانش گفت: من در 2 شهر قائمشهر و آبادان مربی‌گری کرده‌ام که پر تماشاگر هستند، هم خود من جاه‌طلب هستم و هم بازیکنانم، خوشحال می‌شوم ورزشگاه آزادی پر شود و قبلاً هم گفته‌ام مساوی در این بازی برای ما برد است و همچنین برای استقلال که در آسیا مطرح است احترام قائلم اما امیدوار هستم حتی بتوانیم در این بازی برنده شویم.

وی در خصوص اینکه تیمش حسن هوری را در اختیار دارد و عقیل اعتمادی را هم به خدمت گرفته گفت: حسن هوری یکی از بازیکنان باتجربه ماست و مطمئناً دروازه‌بان اول تیم من است اما عقیل اعتمادی اگر می‌خواهد بازی کند باید تلاشش را بیشتر کند؛ نه من بلکه هر مربی دیگری در نفت باشد فکر نمی‌کنم بتواند حسن حوری را که 2 هفته عالی کرده بیرون بگذارد. فکر می‌کنم تنها بازیکنی که فردا حضورش در ترکیب اصلی قطعی است، حسن هوری خواهد بود.

دست نشان در خصوص عمران زاده هم گفت: زمانی که عمران زاده را شناختم او همیشه دوست داشت به نساجی بیاید و همیشه اعلام می‌کرد که دوست دارد روزی شاگرد من باشد. عمران‌زاده به آبادان آمد و همه چیز خیلی خوب و قشنگ بود ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که قید حضور در تیم ما را زد، حتی رویش نشد با من تماس بگیرد. برای من هم باعث افتخار است که شاگردانم پیشرفت کنند، شاید به خاطر هوای گرم بوده و شاید به خاطر دوری آبادان و حتی به این خاطر که فکر می‌کرد قرار است بازیکنان دیگری به تیم اضافه شوند به نفت نیامد. من هم به مسئولان باشگاه گفتم اجازه بدهید او راحت تصمیم بگیرد و حالا هم به بابل رفته و امیدوارم بتواند خونه به خونه را به لیگ برتر ببرد.

دست نشان در پایان گفت: من از شما خواهش می‌کنم فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا اتفاق بیفتد نفت آبادان سیستمی را پیاده می‌کند که از بازار گزاف نقل و انتقالات دور است، همه چیز به شما بستگی دارد که چقدر بازیکنان مختلف را حمایت کنیم. من انتظار دارم همه اهالی رسانه در این بخش ما را حمایت کنند و می‌بینید که اختلاف قرارداد بازیکنان ما با بازیکنانی که یک میلیارد و 200 میلیون قرار داد بسته‌اند خیلی زیاد است و من فقط انتظار دارم در این زمینه ما حمایت شویم.

کد خبر : ۳۹۷۴۲۳