خبرگزاری کار ایران

انصاری دفاع وسط پرسپولیس می‌ماند

محمد انصاری، دفاع چپ سال گذشته پرسپولیس و دفاع وسط فعلی این تیم در پست دفاع وسط ماندنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو در فصل جدید تغییرات گسترده‌ای در خط دفاع تیمش انجام داد و از نفرات سال گذشته این تیم، تنها انصاری ماندنی شد. با جذب محمد آرام‌طبع برانکو تصمیم گرفت از محمد انصاری در دفاع وسط سود ببرد و این بازیکن را در این پست در کنار حسینی قرار داد.

آرام‌طبع که عملکرد قابل قبولی در تیم فوتبال صبای قم داشت با شروع فصل جدید دچار مصدومیت شد و چند هفته ابتدایی لیگ را از خانه تماشا کرد. اما برانکو در این پست ربیع‌خواه را به بازی فرستاد که او نتوانست بازی‌های خوب خود در صنعت نفت را تکرار کند و انتقادات زیادی از او شد. با اشتباهی که مقابل مهاجم فولاد داشت باعث شد تا تنها شوت به سمت چارچوب خوزستانی‌ها در طول این بازی، تبدیل به گل شود.

بعد از این بازی بود که اکثر کارشناسان و پیشکسوت‌های فوتبال به برانکو انتقاد کردند و پیشنهاد دادند که انصاری را به دفاع چپ برگرداند و از یک دفاع وسط در حد سید جلال حسینی در دفاع وسط استفاده کند اما به نظر می‌رسد این کار عملی نمی‌شود.

محمد امین آرام‌طبع چند روز است که در تمرینات اختصاصی پرسپولیس شرکت می‌کند. شنیده می‌شود او از هفته بعد می‌تواند در تمرینات تیمی شرکت کند و از هفته چهارم به بعد به میدان برود. با این تفاصیل دفاع چپ پرسپولیس آرام‌طبع خواهد بود و انصاری در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود. تنها نگرانی برانکو برای هفته سوم مسابقات لیگ برتر است که باید تغییراتی در خط دفاع خود انجام دهد.

کد خبر : ۳۹۶۹۸۹