خبرگزاری کار ایران

در برخی صحنه‌‌ها خوش شانس بودیم

سعداوی: باید پرسپولیس را می‌بردیم/ نشان دادیم روزهای خوبی در انتظار فولاد است

نعیم سعداوی گفت: در این بازی سخت باید می‌بردیم و شاید به خاطر جوانی تیم، تمرکزمان را بعد گلی که زدیم، نداشتیم. ما موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتیم.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در خصوص تساوی یک بر یک فولادخوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پیش از صحبت‌هایم باید از مدافعان شهید حرم یاد کنم. در این بازی سخت باید می‌بردیم و شاید به خاطر جوانی تیم، تمرکزمان را بعد گلی که زدیم، نداشتیم. ما موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتیم.

وی افزود: بازی با سایپا را آنالیز کرده و احساس کرده بودیم که با بازیکنان جوان می‌توانیم طراحی خوبی برای این دیدار داشته باشیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرده و پای‌ خودشان را در ورزشگاه آزادی می‌گذاشتند. بازی تاکتیکی بود. ما باید حریف را می‌بستیم و با توجه به اینکه پرسپولیس در ضد حمله آسیب‌پذیر بود، توانستیم ضربه بزنیم. پرسپولیس نامش، بازیکنان و مربیانش بزرگ هستند. بازیکنان ما پا به پای پرسپولیسی‌ها بازی خوبی انجام داده و خوشحالیم با امتیاز از زمین خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند فولاد ضد فوتبال بازی می‌کند، گفت: هدف ما این بود که سه امتیاز را بگیریم و شاید باور این مسئله سخت باشد. پرسپولیس فرصت‌های زیادی داشت و در برخی صحنه‌‌ها خوش شانس بودیم، اما اگر برآیند کلی را بررسی کنیم، توانستیم به بازی برگردیم. دفاع کردن جزئی از بازی است. در بازی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین هم چنین اتفاقی افتاد.

سعداوی در خصوص اینکه فولاد بازیکنان جوانی دارد، خاطرنشان کرد: کاملا درست است. طبق سیاستی که هیئت مدیره باشگاه داشت، سعی به استفاده از نیروی‌های جوان و با استفاده بود. اعتماد کردن به این بازیکنان و شناسایی آنها شجاعت و در کنار آن حوصله و حمایت می‌خواهد. دوست دارم با جوانان کار کرده و از چیزی هم نمی‌ترسم. ناگفته نماند که تیم نیاز به تقویت دارد. ما دو سه بازیکن خوب مانند ایوب والی داریم که مصدوم هستند و برخی از بازیکنان نیز مشکل‌شان حل نشده است. امروز نشان دادیم روزهای خوبی در انتظار تیم است و این در شرایطی خواهد بود که حمایت شویم.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: اجازه دهید در مورد داوری بحثی نداشته باشم. داور بازی امروز یکی از برجسته‌ترین داوران ما است. شاید در برخی صحنه‌ها تحلیل‌ها و بحث‌هایی صورت بگیرد.

 

کد خبر : ۳۹۶۴۵۵