خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

لغو انتخابات به سود کاراته خواهد بود

مردانی می‌گوید: با از بین رفتن شائبه‌ها و بررسی دوباره صلاحیت‌ها، تاریخ جدید انتخابات فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

علی مردانی، دبیر فدراسیون کاراته در خصوص لغو انتخابات ریاست فدراسیون کاراته که قرار بود فردا 11 مرداد برگزار شود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: این تصمیمی بود که مسئولان وزارت ورزش گرفتند و فدراسیون کاراته در آن دخیل نیست. گویا در خصوص صلاحیت‌ برخی از نامزدها شک و شبهه وجود داشته که فیلا انتخابات را متوقف کرده است.

او ادامه می‌دهد: فدراسیون کاراته زیر مجموعه وزارت ورزش است. وزارت ورزش هر تصمیمی می‌گیرد در راه رشد و موفقیت ورزش کارته خواهد بود. جامعه کاراته امیدوار است تا اصلح ترین فرد به صندلی ریاست فدراسیون کاراته تکیه بزند. ما بر اساس دستورات وزارت ورزش و جوانان عمل می‌کنیم.

مردانی خاطر نشان می‌کند: هنوز مشخص نیست که چه دلایلی باعث شده که وزارت ورزش و جوانان در خصوص صلاحیت برخی از نامزدها دچار شک شده است.

دبیر فدراسیون کاراته می‌گوید: با از بین رفتن شائبه‌ها و بررسی دوباره صلاحیت‌ها، تاریخ جدید انتخابات فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۹۵۹۷۹