خبرگزاری کار ایران

فرکی: ممکن است در چند بازی اول فصل نتیجه دلخواهمان را کسب نکنیم/ هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است

سرمربی سایپا گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی و بازیکنان و کادر فنی که در تیم ما رخ داده است ممکن است در چند بازی اول فصل نتیجه دلخواهمان را کسب نکنیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم به بهانه فوتبال که وسیله‌ای برای پیوند میان انسان‌ها به یکدیگر است بار دیگر به اصفهان باز گشته‌ام.

وی افزود: بازی با ذوب‌آهن به عنوان دومین بازی لیگ شانزدهم تیم فوتبال سایپا پس از شکست مقابل پرسپولیس بازی حساسی است و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوب و قابل احترامی است و از کادر فنی، مدیریت و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آنها پس از قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام تیم بسیار هماهنگ و با انگیزه‌ای هستند و هر 2 تیم با انگیزه فراوان پای به دیدار فردا می‌گذارند.

فرکی اظهار داشت: فرق تیم سایپا و ذوب‌آهن این است که ذوب‌آهنی‌ها 3 سال به طور هماهنگ با هم کار می‌کنند و اکثر بازیکنان تیم ما تازه به این تیم اضافه شده‌اند. باید به دنبال هماهنگی بیشتری باشیم تا بتوانیم در رده‌های بالای جدول قرار گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه مقامی را برای تیم سایپا برای تیم سایپا متصور هستید، تصریح کرد: در بازی مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی را ارائه کردیم و در شروع لیگ ممکن است روی غفلت بازی را واگذار کنیم. باید به این تیم زمان داد و با توجه به تغییرات مدیریتی و بازیکنان و کادر فنی که در تیم ما رخ داده است ممکن است در چند بازی اول فصل نتیجه دلخواهمان را کسب نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: هدف ما این است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و نگاهمان به بالای جدول است.

فرکی در پاسخ به این سوال که حس و حال شما پس از بازگشت به اصفهان چگونه است، بیان کرد:‌وقتی که پا به عرصه سرمربیگری می‌گذاریم اتفاقات خوب و تلخی برای ما پیش می‌آید و بنده سعی می‌کنم به اتفاقات ناخوشایند توجهی نکنم. با توجه به اینکه به همه شهرها سفر می‌کنم سعی می‌کنم اتفاقات بد گذشته را فراموش کنم و به بهترین نحو کار خود را انجام دهم. برای بازی فردا هم حضورم در اصفهان شرایط عادی را دارد و سعی می‌کنم جلو هر تیمی که قرار بگیرم احترام متقابل را حفظ کنم.

وی در مورد شرایط مسعود حسن‌زاده پس از جدایی از تیم فوتبال ذوب‌آهن و پیوستن به این تیم گفت: حسن‌زاده در سال‌های گذشته شاگرد من بوده و با توجه به اینکه در تیم فوتبال ذوب‌آهن از وی کمتر بازی گرفته می‌شد از این تیم جدا شد و قسمت این بود که به تیم فوتبال سایپا بپیوندد. هدف ما نیز از جذب این بازیکن رفع مشکلات گلزنی‌مان بود و با توجه به انگیزه‌ای که در این بازیکن سراغ دارم مطمئن هستم به یکی از بهترین مهاجمان تبدیل می‌شود و امیدوار هستیم مشکلاتمان را در گلزنی حل کند.

 

کد خبر : ۳۹۵۶۷۰