خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مشهد:

فعالیت سیاه‌جامگان غیرقانونی است

پوررضایی نه تنها اعلام کرده که درخواستی برای تغییر نام باشگاه ارسال نشده که حتی فعالیت سیاه‌جامگان را هم غیرقانونی می‌داند!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ظاهرا قضیه تغییر نام  تیم سیاه‌جامگان مشهد کنسل شده است. اعتراضات شدیدی که به نام جدید درنظرگرفته شده برای این تیم انجام شد باعث شده تا مسولان استان فعلا قید تغییر نام تیم را بزنند. البته این‌طور که رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد می‌گوید ظاهرا از ابتدا درخواستی هم برای تغییر نام نبوده و همه چیز فقط در رسانه‌ها انجام شده!

مجید پوررضایی، رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در این مورد گفت:«هیچ درخواستی از سوی مسئولان سیاه‌جامگان برای تغییر نام این باشگاه به اداره ورزش و جوانان مشهد، ارسال نشده‌است. خود ما هم متوجه نشدیم که نام این تیم در نهایت چه شد، سیاه‌جامگان هم نامی است که سازمان لیگ استفاده می‌کند و درخواستی برای تغییر از سوی مدیران سیاه‌جامگان صورت نگرفته‌است.»

البته پوررضایی نه تنها اعلام کرده که درخواستی برای تغییر نام باشگاه ارسال نشده که حتی فعالیت سیاه‌جامگان را هم غیرقانونی می‌داند! او در این مورد گفت:«متاسفانه این باشگاه حتی مجوز هم ندارد، باشگاه‌های فوتبال خراسانی که مجوز دارند عبارتند از پدیده، پیام وحدت و نسل ابومسلم.»

 

کد خبر : ۳۹۵۰۴۲