خبرگزاری کار ایران

واکنش حمدی نژاد به درگیری لفظی‌اش با کاوه رضایی

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۵۴۰

مدافع نفت تهران معتقد است این تیم بدنسازی مناسبی انجام داده است.

وحید حمدی نژاد، مدافع نفت تهران در مورد بازی این تیم مقابل استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی بسیار خوبی برای تیم ما بود و همه دیدند که چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم. من فکر می‌کنم استقلال خوش‌ شانس بود که این بازی را نباخت؛ چرا که دو بار توپ به تیر دروازه آنها خورد و گل نشد.

او ادامه داد: به بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم که تمرینات پرفشار آقای دایی را خوب تحمل کردند و به هماهنگی که مدنظر آقای دایی بود، رسیدند.

برخی از کارشناسان معتقدند نفت به دلیل اینکه بدنسازی سبک‌تری نسبت به استقلال داشته‌ است، توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند؛ حمدینژاد در واکنش به این موضوع گفت: آماده‌سازی تیم یک زمانی دارد و هر مربی بتواند از این زمان استفاده کند تیمش کار راحتی برای ادامه مسابقات دارد. آقای دایی با یک بدنسازی مناسب توانست تیم را به خوبی هماهنگ کند که نتیجه‌اش را در بازی با استقلال دیدید.

مدافع نفت تهران در مورد درگیری لفظی‌اش با کاوه رضایی گفت: مسئله خاصی نبود اما متاسفانه برخی بازیکنان جوان که تازه به استقلال آمدند جوگیر شدند و اگر نه یک برخورد ساده بیشتر نبود.

قبل از بازی به سمت منصوریان رفتید و به او گفتید مصاحبه‌ای علیه او انجام نداده‌اید؛ حمدی‌ نژاد در این خصوص گفت: یکی از روزنامه‌ها تیتری از من منتشر کرده بود که من آن صحبت را انجام نداده بودم. حتی به مسئولان آن روزنامه زنگ زدم  و گفتم چرا این مطلب را به نقل از من منتشر کردید. در کل مسئله خاصی نبود و قبل از بازی که برای خوش و بش به سمت منصوریان رفتم به او گفتم مصاحبه‌ای علیه شما انجام ندادم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز