خبرگزاری کار ایران

چرا حاج‌محمدی بین دو نیمه نیمکت را ترک کرد؟

آی تی سی رابسون نرسید و ناظر مسابقه هم در دقایقی مانده به شروع بازی با اضافه شدن نام حاج‌محمدی به لیست استقلال موافقت نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هنگامی که لیست بازیکنان ذخیره استقلال اعلام شد هیچ مدافعی در لیست دیده نمی‌شد اما زمانی که دوربین نیمکت استقلال را نشان داد امین حاج‌محمدی، مدافع استقلال روی نیمکت نشسته بود. البته این مدافع در بین دو نیمه به رختکن رفت و مشخص نشد که چه اتفاقی افتاد که بدون حضور نامش در لیست روی نیمکت نشست  و بعد هم نیمکت را ترک کرد. ظاهرا منصوریان تا آخرین لحظه منتظر آی تی سی رابسون بود و به کادر فنی تاکید کرده بود که تا نیم ساعت مانده به بازی منتظر مجوز رابسون بمانند و اگر این اتفاق نیفتاد در دقایق پایانی نام حاج‌محمدی را وارد لیست کنند. آی تی سی رابسون نرسید و ناظر مسابقه هم در دقایقی مانده به شروع بازی با اضافه شدن نام حاج‌محمدی به لیست استقلال موافقت نکرد.

او گفت که طبق قوانین حداکثر تا نیم ساعت به شروع بازی می‌توان بازیکنی را به لیست اضافه کرد و زمان استقلالی‌ها تمام شد. به همین دلیل منصوریان با یک بازیکن کمتر و در حالی که هیچ مدافع ذخیره‌ای روی  نیمکت نداشت بازی را آغاز کرد. ریسک بزرگ منصوریان می‌‌توانست ضرر بزرگی به این تیم بزند. چون اگر یکی از مدافعان تیمش آسیب می‌دید هیچ بازیکنی برای جایگزین کردن نداشت. مشکلی که درون دروازه هم داشت و حسین حسینی دقایق زیادی را با مصدومیت بازی کرد.

 

کد خبر : ۳۹۴۵۲۷