خبرگزاری کار ایران

نفت همان تیمی است که دو سال روی آن کار کردیم

مربی استقلال: پاسخ انتقادات را در بازی‌های بعدی می‌دهیم/ به خریدهای‌مان ایمان داریم

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است خریدهای استقلال کیفیت بالایی دارند و با استفاده از آنها در بازی‌های بعد می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی شب گذشته استقلال مقابل نفت گفت: ما به دو دلیل آن طور که انتظار می‌رفت نتوانستیم در بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. اول اینکه دوره بدنسازی سختی داشتیم و بازیکنان ریکاوری مناسبی که مورد انتظار ما بود نداشتند. دوم اینکه نفت بدنسازی سختی نداشته است بنابراین انرژی مضاعفی داشتند. البته شاکله این تیم همان تیمی است که دو سال روی آن کار کردیم و بسیار نفرات خوبی دارند.

مربی استقلال در پاسخ به اینکه آیا منصوریان با مصاحبه‌های خود، توقعات را از تیم بالا نمی‌برد، گفت: توقعات همیشه از استقلال بالا است. چه مصاحبه کنیم چه نه، همه از استقلال توقع قهرمانی دارند. ضمنا ما به نفرات جدیدی که جذب کرده‌‌ایم ایمان داریم.

وی در واکنش به انتقادهایی که از بازی شب گذشته استقلال شد، گفت: ما به این انتقادات کاری نداریم و پاسخ همه را در میدان می‌دهیم. به کار خود اعتقاد داریم و تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال می‌کنیم.

چینی در پایان اظهار کرد: ما از روزی که آمدیم سعی کردیم شیوه بازی استقلال را تغییر دهیم که به مرور زمان همین کار را می‌کنیم. سعی می‌کنیم توقعات را برآورده کنیم. مردم هم باید واقع بینانه از ما توقع داشته باشند. هواداران از ما حمایت کنند.

کد خبر : ۳۹۴۵۱۱