خبرگزاری کار ایران

منصور برزگر در گفت‌گو با ایلنا:

هنوز نمی‌توان در مورد رضا یزدانی تصمیم گرفت/امیر محمدی قدرت رقابت در المپیک را ندارد

برزگر می‌گوید: توان کشتی امیر محمدی 20 درصد رضا یزدانی است و او نمی‌تواند برابر حریفان المپیکی با قدرت کشتی بگیرد.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت رضا یزدانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: رضا یزدانی چند هفته‌ای است که تمرینات پرفشار خود را همراه با تیم ملی پیگیری می‌کند. ولی باتوجه به زمان باقی مانده تا شروع رقابت‌های المپیک هنوز آنطور که باید خود را به کادر فنی و شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد نشان نداده است تا بتوان در مورد اعزامش تصمیم قطعی گرفت.

او ادامه می‌دهد: همه مسئولان فدراسیون کشتی می‌خواهند که تحت هر شرایطی رضا یزدانی به المپیک اعزام شود. در صورت بهبود کامل مصدومیت رضا یزدانی او یکی از شانس‌های کسب مدال طلای المپیک خواهد بود. رضا یزدانی هم برای حضور در المپیک انگیزه‌های فراوانی دارد و شرایط روحی او هم مناسب است.

برزگر به جانشین رضا یزدانی در رقابت‌های المپیک اشاره و خاطرنشان می‌کند: ما در ایران جانشینی برای رضا یزدانی نداریم. امیر محمدی که ذخیره او محسوب می‌شود در رقابت‌های بین‌المللی نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند. شاید بتوان گفت که توان کشتی امیر محمدی 20 درصد رضا یزدانی است و کیفیت چندانی ندارد و نمی‌تواند برابر حریفان المپیک با قدرت کشتی بگیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های المپیک در مورد حضور کشتی‌گیران ایرانی در این رقابت‌ها می‌گوید: دو تیم کشتی آزاد و فرنگی با تیم کامل راهی برزیل خواهند شد. حمید سوریان و حسن رحیمی دو کشتی‌گیری هستند که به عنوان اولین نمایندگان کشتی ایران روی تشک المپیک خواهند رفت. باید همه عوامل ورزش کشور استرس و حاشیه را از اردوی تیم ملی خارج کند تا با روشن شدن چراغ‌های اول باقی کشتی‌گیران هم با موفیقت المپیک را به پایان برسانند.

 

کد خبر : ۳۹۴۱۲۲