خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر به تمرینات زهرا نعمتی سرکشی نکرد

رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش قرار بود امروز ظهر از تمرینات زهرا نعمتی دیدار کند که این دیدار در لحظات آخر به دلیل نامشخص لغو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین مرحله از تمرینات زهرا نعمتی تنها نماینده تیر‌وکمان ایران در المپیک ریو و همچنین پرچم دار کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های المپیک 2016 در حالی برگزار می‌شود که او در روزهای گذشته از شرایط پیش از المپیک گلایه کرده بود.

رباب شهریان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش قرار بود امروز ظهر از تمرینات پرچم دار کاروان ایران دیدار کند که این دیدار در لحظات آخر به دلیل نامشخص لغو شد. این در حالی است که خبرنگاران ورزشی برای پوشش این بازدید به سایت تیراندازی ورزشگاه آزادی رفته بودند و در انتظار معاون وزیر بودند که او به دلایلی نتوانست سر تمرین زهرا نعمتی حاضر شود.

با توجه به اینکه زهرا نعمتی سه روز دیگر باید به رقابت‌های المپیک ریو اعزام شود به نظر وقتی برای بازدید از تمرینات او توسط مسئولان وزارت ورزش باقی نمانده است. زهرا نعمتی برای انتقاد رودررو از شرایط موجود باید تا پایان المپیک صبر کند.

طبق گمانه‌زنی‌ها زهرا نعمتی یکی از امیدهای کسب اولین مدال بانوان ایران در رقابت‌های المپیک است. پیش‌تر مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک ریو اعلام کرده بودند که رقابت‌های پرچمدار کاروان ورزشی ایران یکی از پر بازدیدترین رقابت‌های المپیک خواهد بود.

رقابت‌های تیراندازی با کمان المپیک از روز 18 مرداد در برزیل آغاز خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۹۴۰۷۲