خبرگزاری کار ایران

به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد برانکو حرف بزنم

منصوریان: هیچ زوج ثابتی در خطوط استقلال نداریم

منصوریان گفت: شما در پایان فصل زوجی را در استقلال ثابت نخواهید دید. همان‌طور هم که در تیم نفت هیچ حاشیه امنیتی برای بازیکنان ایجاد نکردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان در اولین قدم لیگ باید مقابل تیم فصل گذشته‌اش به میدان برود. او در مورد این بازی گفت:«نفت تیمی است که مدیون آن هستیم و از این تیم پله‌های ترقی را طی کردم. از میرشیبانی و ایرانیان تشکر می‌کنم و تا قبل از آمدن به استقلال همیشه می‌نویسند منصوریان سرمربی نفت ولی آنها باید بدانند من تمام سعی و تلاشم را کردم که در این تیم به موفقیت برسم. خدا را شکر می‌کنم و از آنها ممنون هستم. قرعه تیم استقلال به گونه‌ای شد که باید نفت مقابله کنند. با تیم سابقم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسم. به قول کاپیتان نفت که گفت من (سرمربی سابق نفت) را می‌شناسند و با ذهنیتش آشنایی دارم و می‌خواهم بگویم که نهایت استفاده را بازی فردا ببریم. دوست واقعا خوبم سرمربی تیم نفت است اگر به جز علی دایی فرد دیگری سرمربی تیم نفت می‌شد این تیم به شرایط ایده‌الش نمی‌رسید. من به بازی فردا به چشم یک رقابت نگاه می‌کنم.»

وی در خصوص غیبت مهدی رحمتی و هواداران استقلال در مسابقه فردا گفت: «استقلال و پرسپولیس معمولا زیاد حوصله ندارند بدون حضور تماشاگرانشان بازی کنند. ما رحمتی را در اختیار نداریم ولی به سید حسین حسینی هم گفته‌ام که از یک آزمون بزرگ رد می‌شود. با او صحبت کردم و به وی گفتم که حالا که از ملوان برگشتی می‌توانی ثابت کنی که جایگزین خوبی برای رحمتی هستی. البته رحمتی جدای از کاپیتانی یک وزنه روحی هم برای ما محسوب می‌شود. اینکه هوادار استقلال محروم باشد اصلا کار خوبی نیست و چندین بار این موضوع را پیگیری کردم ما پیش بینی می‌کردیم که استادیوم در بازی اول پر شود ولی متولیان فوتبال به جای تندیس تماشاگران را از حضور فیزیکی در ورزشگاه محروم می کنند.»

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما این برای فوتبال ما بد نیست که بازی اول بدون تماشاگر باشد گفت:«ما به دنبال این هستیم که به همه جای کشورهای حاشیه خلیج فارس بگوییم فوتبال ما مملو از تماشاگر است این حرکت منسوخ شده و مثلا ما وقتی می‌خواهیم استقلال را با بایرن مونیخ مقایسه کنیم نباید به این شکل برخورد کنیم مثلا اگر هوادار بایرن به ولوفبروگ توهین کرده که نباید بایرن‌مونیخ محروم شود با تمام احترامی که قائل هستم این یک توهین است.»

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال به شرایط ایده‌آل رسیده است یا خیر، گفت: «استقلال پس از جام حذفی کمتر استراحت کرد و طبیعی بود که برخی از بازیکنان بیشتر استراحت می‌کردند. استقلال لیگ را دیرتر تمام کرد اما مسیر بدنسازی‌مان خوب پیش رفت. مربی بدنساز ما طبق روش‌مان در این دو سال کار را انجام داد. اینها از یک گروه بدنساز هلندی هستند و می‌دانم که چه کسی را آورده‌ام. انرژی خوبی در بین بچه‌ها می‌بینم و تقریباً می‌توان گفت به 70 تا 80 درصد خواسته‌های‌مان رسیده‌ایم، اما پس از چهار بازی از لیگ 28 روز تعطیل خواهیم بود و می‌توانیم به شرایط ایده‌آل‌تری برسیم.»

وی در پاسخ به این سوال از جذب بازیکنان مدنظر خود راضی هستید یا خیر، گفت: «از جذب بازیکنان راضی هستم، خواستیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. در مورد شهباززاده و حاج‌صفی بگویم که حاج‌صفی به استقلال نیامد و شهباززاده هم از استقلال رفت.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد اینکه زوج خط دفاعی استقلال مشخص شده است یا خیر، گفت: «شما در طول فصل زوجی را در استقلال ثابت نخواهید دید. همان‌طور هم که در تیم نفت هیچ حاشیه امنیتی برای بازیکنان ایجاد نکردیم. بازیکن باید بداند که همیشه باید تمرین کند تا خودش را به بازی برساند. ما چیزی در مورد زوج نخواهیم داشت. در مورد ITC رابسون نیز باید بگویم که اگر سهل‌انگاری از طرف باشگاه باشد با او برخورد کرده و اگر از سوی مدیربرنامه‌هایش باشد با او نیز برخورد خواهیم کرد. یا داخل باشگاه و یا مدیربرنامه‌هایش سهل‌انگاری کردند، اما هنوز مشخص نشده که کدام‌یک کوتاهی کردند. متأسفانه ITC این بازیکن صادر نشده است، به‌خاطر اینکه باید جوابگوی مردم باشیم مطمئن باشید که می‌گوییم که چه کسی سهل‌انگاری کرده است.»

منصوریان در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از کنعانی‌زادگان هم گفت:«این مسئله به باشگاه برمی‌گردد. آقای جهانیان زحمت کشیده با پرسپولیسی‌ها صحبت کرده و مسئله حل شده است. البته این مسئله با توافق دو مدیر بوده است. ما در مستطیل سبز رقیب هستیم اما هر دو باشگاه تحت‌نظر وزارت ورزش خواهیم بود. درست است که رقیب هستیم اما می‌توانیم بیرون با هم تعامل داشته باشیم.»

وی در خصوص اینکه چرا در یک برنامه زنده تلویزیونی روی صندلی قرمز ننشسته است، گفت: «در آن برنامه محمدرضا احمدی مجری برنامه جو زیادی داد، وگرنه سه صندلی بود اما به من گفتند که روی آن صندلی بنشین.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهاراتش علیه برانکو گفت: «در مورد برانکو به خودم اجازه نمی‌دهم صحبت کنم و کری هم نخواندم. از منافع استقلال دفاع می‌کنم به عنوان مثال در زمینه چمن گفتیم که از حق‌مان دفاع کنیم. برانکو همکار من است و او به فوتبال مملکت ما خدمت کرده و قابل‌احترام است، هیچ وقت ادبیاتی علیه برانکو از طرف من نمی‌شنوید.»

 

 

کد خبر : ۳۹۳۷۹۹