خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با جدیت به دنبال پرونده کنعانی‌ زادگان

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده حسین کنعانی‌زادگان گفت: در پی اقدام غیر قانونی مدافع پرسپولیس در انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر بدون اخذ رضایت از باشگاه پرسپولیس، اقدامات حقوقی در همان ابتدای امر از جانب باشگاه و از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد.

به گزارش ایلنا، علی جمشیدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در توضیح اقدام‌های حقوقی باشگاه در پرونده کنعانی‌زادگان اظهار داشت: اقدامات حقوقی باشگاه در این پرونده در همان ابتدای امر آغاز شد. در این ارتباط نامه‌نگاری‌های لازم با مراجع ذیربط صورت گرفت تا موارد پیشگیرانه مانند جلوگیری از ثبت قرارداد و صدور کارت بازی با توجه به وجود قرارداد با این باشگاه صورت بگیرد که نظر به تقدیم اسناد مثبته، صحت این ادعاها کاملا محرز و مسلم شده است.

در این مدت به دور از هرگونه هیاهو مراتب با جدیت پیگیری شده است و خوشبختانه اسناد موجود از جمله وضعیت نظام وظیفه مشارالیه موید حقانیت باشگاه پرسپولیس است.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به خواست هوادارانش و در مقام دفاع از حقوق حقه باشگاه پرسپولیس در راستای احترام به مقررات و قوانین مرتبط با جدیت این پرونده را دنبال می‌کند و بر همین اساس همه اقدم‌های قانونی انجام پذیرفته است.

 

کد خبر : ۳۹۳۴۱۸