خبرگزاری کار ایران

شکوری: برای بازی با پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال سایپا می‌گوید: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه آسیا انجام می‌دهیم.

 ابراهیم شکوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم و یک اردوی بسیار خوب در گرجستان داشتیم که باعث شد بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. چند بازیکن بسیار خوب هم به تیم اضافه شدند که فکر می‌کنم می‌توانند عملکرد موثری در سایپا داشته باشند.

شکوری در مورد بازی اول این تیم که مقابل پرسپولیس انجام می‌شود، می‌گوید:  پرسپولیس تیم بزرگی است و ما به این بازی از بعد مثبت نگاه می‌کنیم؛ چرا که اگر بتوانیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم برای سایر تیم‌ها خط‌ و نشان کشیده‌ایم. ما برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنیم و انگیزه‌ زیادی برای شروع قدرتمند در لیگ داریم.

مدافع تیم سایپا در مورد هدفشان در لیگ شانزدهم می‌گوید: ما تمام تلاشمان برای کسب سهمیه آسیا در لیگ شانزدهم انجام می‌دهیم. کادرفنی و مدیریت تیم صحبت مشخصی در مورد رتبه آخر فصل نکردند اما هدف ما کسب سهمیه است.

چه تیم‌هایی مدعی اصلی قهرمانی‌ هستند؟ شکوری در اینباره می‌گوید: سال گذشته هیچکس فکرش را نمی‌کرد استقلال خوزستان قهرمان شود اما این تیم توانست شگفتی‌ساز شود. امسال هیچ تیمی ضعیف نیست و اکثر تیم‌ها در یارگیری خوب عمل کردند و مدعی قهرمانی‌ هستند. امیدوارم امسال لیگ با کیفیتی را داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۵۰