خبرگزاری کار ایران

پست امیر عابدینی در اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود ندارد

طالقانی:‌ هیات رئیسه در جریان انتخاب کاظمی قرار نگرفت/ اگر درباره اختلافات‌مان حرف نزنیم چیزی حل نمی‌شود

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ وجه در جریان انتخاب علی کاظمی نبودیم و فقط خود آقای تاج خبر دارد که چرا این چنین انتصابی صورت گرفته است و ایشان باید در این مورد صحبت کند.

کاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد موضوع برگزاری جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: من تا جایی که در جریان هستم، امروز ساعت 3 قرار است جلسه هیات رییسه برگزار شود و برای همین هم به تهران آمده‌ام. اما اینکه قرار است چه موضوعاتی در این جلسه مطرح شود را نمی‌دانم.

او در پاسخ به اینکه آیا در این جلسه قرار است راجع به مشخص شدن وضعیت سمت‌های دبیرکلی فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ صحبت شود یا خیر عنوان کرد: همانطور که گفتم اصلاً در جریان نیستم که قرار است در جلسه امروز راجع به چه مواردی صحبت کنیم و ترجیح می‌دهم حرفی هم در این مورد نزنم.

گویا انتخاب علی کاظمی به عنوان سرپرست سازمان لیگ از سوی مهدی تاج، برخلاف نظر برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده و آنها در جریان این تصمیم قرار نداشته‌اند. طالقانی در واکنش به این موضوع گفت: همینطور است. ما به هیچ وجه در جریان این تصمیم و این موضوعات نبودیم و فقط خود آقای تاج خبر دارد که چرا این انتصاب صورت گرفته است و ایشان باید در این مورد صحبت کند.

با توجه به این مساله، به نظر می‌رسد میان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج اختلاف نظر جدی وجود دارد. عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: اختلاف نظر که صد در صد وجود دارد. اما مهم این است که در مورد این اختلافات به جمع‌بندی برسیم و آنها را حل کنیم. تا زمانی که در مورد موضوعاتی که بر سر آنها اختلاف داریم صحبت نکنیم، چیزی حل نخواهد شد. البته باید بگویم وجود اختلاف طبیعی است و امکان دارد در هر خانواده‌ای اختلاف وجود داشته باشد، اما طبیعتاً حل کردن آن هم مهم است و همانطور که گفتم تنها راه آن هم حرف زدن راجع به مواردی است که در آن اختلاف وجود دارد.

طالقانی در پایان راجع به انتخاب امیر عابدینی به عنوان رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: این سمت که اصلاً در اساسنامه وجود ندارد. اما چون روز گذشته راجع به این موضوع حرف زده‌ام، نمی‌خواهم دوباره در این مورد صحبت کنم. اگر قرار باشد در مورد این مساله حرفی مطرح شود، قطعاً در جلسه امروز راجع به آن صحبت خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۹۵۱۷