خبرگزاری کار ایران

صعود اندی ماری به فینال ویمبلدون

تنیسور مطرح بریتانیایی به فینال گرنداسلم ویمبلدون صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اندی ماری بهترین تنیسور بریتانیا در دومین بازی به نیمه نهایی تنیس ویمبلدون به مصاف توماس بردیپ از جمهوری چک رفت و موفق شد در سه ست پیاپی رقیب خود را از پیش رو بردارد.

ماری در این بازی که در سنترکورت برگزار می شد از همان ابتدا خودش را به رقیب تحمیل کرد. وی ست اول را در مدت زمانی کوتاه و با نتیجه 6-3 به سود خود تمام کرد. بردیچ در طول این ست تنها یکبار در 2-2 توانست در گیم شماری با ماری برابری کند. ست دوم پایاپای آغاز شد و بردیچ حتی توانست 3-2 از نفر شماره 2 دنیا پیشی بگیرد اما اشتباهات بردیچ به وی اجازه ندادند تا از این پیشتر برود و ماری این ست را هم با همان نتیجه ست اول به پایان برد.

ست سوم هم سرنوشتی مشابه داشت. آنفورسد ارور های متعدد از بردیچ در برابر بازی کم نقص ماری که هموطنش سر الکس فرگوسن را هم به عنوان تماشاگر در رویال باکس می دید بازی را بدل به رقابتی قابل پیش بینی کرده بود و قرار نبود تا بردیچ مثل سونگا در مرحله قبل به بازی برگردد و مدعی قهرمانی را به دردسر بیندازد. ماری که از حمایت تماشاگران حاضر در سنترکورت هم برخوردار بود این ست را هم باز با نتیجه 6-3 به پایان برد تا در نهایت با نتیجه 3-0 سید شماره 10 مسابقات را به خانه بفرستد و خودش رقیب میلوش رائونیچ کانادایی در فینال شود.

 

کد خبر : ۳۸۸۲۱۲