خبرگزاری کار ایران

بازگشت به یک تیم برای دومین بار کار دشواری است؛

فرگوسون: منچستریونایتد با مورینیو عالی خواهد شد

سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ اعتقاد دارد که قبول هدایت منچستریونایتد توسط آقای خاص تصمیم درستی از سوی این مربی پرتغالی بوده است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو که به تازگی با قراردادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، در اواسط فصل گذشته بود که به خاطر کسب نتایج ضعیف از چلسی کنار گذاشته شد.

آقای خاص که در مقطع اول حضورش در چلسی بین سال‌های 2004 تا 2007 دو بار این تیم را به قهرمانی لیگ برتر رساند، در سال 2013 بار دیگر به عنوان سرمربی آبی‌پوشان لندنی منصوب شد و در فصل 15-2014 این تیم را بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر رساند، اما در نهایت در فصل بعدش از این تیم کنار گذاشته شد.

سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین شیاطین سرخ که در مراسم خیریه‌ای شرکت کرده بود، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: به نظرم مورینیو اشتباه کرد که به چلسی بازگشت. من بر این باورم که بازگشت به یک تیم برای دومین بار کار دشواری است.

وی در ادامه در تمجید از آقای خاص اظهار داشت: رکوردهای ژوزه قابل انکار نیست. توانایی، کاریزما، شخصیت، موفقیت‌ها در بالاترین سطح، قهرمانی با دو تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی با پورتو در لیگ اروپا و کسب عنوان قهرمانی در هر تیمی که او بوده است. به نظرم منچستریونایتد باشگاه مناسبی برای اوست و واقعاً به این اعتقاد دارم. به نظرم منچستریونایتد با مورینیو عالی  خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۷۸۰۳