خبرگزاری کار ایران

محصص: کیفیت و نحوه بازیهای تدارکاتی اهمیت ویژه ای برای ما دارد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال اعتقاد دارد که هدف از برگزاری مسابقات تدارکاتی داخلی و خارجی بالا رفتن کیفیت در نحوه بازی بازیکنان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره اردوی 10 روزه آلمان که با برگزاری سه بازی دوستانه و 2 پیروزی مقابل هولشتاین کیل (4 بر صفر) و شیلیکسی (5 بر یک) و شکست مقابل تیم زیر 23 سال هامبورگ (2 بر یک) همراه بود، گفت: مهمترین فاکتور ما در بازی‌های دوستانه داخلی و خارجی کیفیت و نحوه بازی است. درست است که برای برد در مسابقات به میدان می‌رویم، اما نحوه آمادگی تیم در طول 90 دقیقه و برنامه‌ای که برای هر دیدار از سوی کادر فنی طراحی می‌شود، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در هر بازی عملکرد فنی بازیکنان باعث می‌شود که کیفیت بازی را ارزیابی کرد و اینکه کادر فنی تیم‌ها چه نوع برنامه‌ای را طراحی می‌کنند تا سطح بازی بالا رود. مهمتر از آن استفاده از بازیکنان و گزینش عملکرد آنهاست، اما در مجموع نتایجی که به دست آمد و طی صحبت‌هایی که داشته‌ایم، عملکرد این تیم در کمپ 10 روزه مثبت و قابل قبول بوده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در ادامه درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: نظم و انضباط خوبی در این تیم حاکم است و خوشبختانه کادر فنی جدید با انگیزه بالایی دارد، تمرینات را به خوبی برگزار می‌کنند. ضمن اینکه بازیکنان نیز با انگیزه بالا به اجرای تمرینات خود می‌پردازند. معتقدم طراحی تمرین از سوی کادر فنی بسیار فوق‌العاده و مؤثر است و ملی‌پوشان نیز با تلاش، بهترین عملکرد را در تمرینات، از خود به جای می‌گذارند.

محصص در پایان گفت: این تیم مدتی نیاز دارد تا با برگزاری تمرینات و بازی‌های دوستانه به شرایط ایده‌آل برسد. قرار است تا یک کمک مربی و یک مربی بدنساز نیز به این تیم اضافه شود تا ملی‌پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی هند برگزار می‌شود، آماده شوند.

 

کد خبر : ۳۸۷۱۶۱