خبرگزاری کار ایران

کرانچار: انگیزه زیادی برای کار کردن در دیناموزاگرب دارم/ نمی‌توانستم این پیشنهاد را رد کنم

زلاتکو کرانچار، سرمربی جدید تیم دینامو زاگرب بازگشت به این تیم پس از ۱۸ سال را اتفاق بزرگی دانست و به شدت از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار که جایگزین زوران مامیچ در سمت مربیگری تیم دینامو زاگرب شده، در اولین اظهار نظر رسمی‌اش اظهار داشت: خیلی خوب به خاطر دارم که پس از 18 سال به تیم مورد علاقه‌ام بازگشته‌ام. انگیزه و توان زیادی برای کار کردن دارم و طی این سال‌ها تجارب خوبی کسب کرده‌ام.

وی افزود: باور دارم که اتفاقات خوبی برای تیم دینامو زاگرب رخ خواهد داد و از فردا تمرینات را آغاز می‌کنیم و سپس برای برپایی اردو به اسلوونی می‌رویم.

کرانچار در خصوص خرید بازیکنان جدید و فهرست مازاد هم گفت: فعلا باید تا پایان جام ملت‌های اروپا صبر کنیم اما احساس می‌کنم تغییرات زیادی در تیم دینامو زاگرب نخواهیم داشت. باید طوری تیم را ببندیم که بتوانیم به مرحله نهایی لیگ قهرمانان راه یابیم.

سرمربی تیم دینامو زاگرب در خصوص قرارداد پسرش با باشگاه گلاسکو رنجرز اظهار داشت: پیوستن نیکو به این تیم اسکاتلندی یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. او به یک تیم معتبر پیوست. به پسرم نیکو گفتم که به او افتخار می‌کنم. نیکو هم از بازگشت من به تیم دینامو زاگرب خوشحال شد و برایم آرزوی موفقیت کرد. شخصا دوست داشتم تا به تیم خودم بازگردم. هرگز کسی فکر نمی‌کرد که زوران مامیج جدا شود و پیشنهاد باشگاه دینامو را دریافت کنم. این اتفاق بزرگی بود و نمی توانستم درخواست تیم مورد علاقه‌ام را رد کنم.

کد خبر : ۳۸۴۰۴۴