خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

عبادی‌پور : مردم ایران را به المپیک امیدوار می‌کنیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش بینی مسابقات سخت است اما بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در دیدارهای باقی مانده برنده از زمین بیرون بیایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور بعد از آخرین تمرین ملی پوشان در بلگراد گفت: درست است سفر خسته کننده ای از برزیل به صربستان داشتیم اما خدا را شکر همه چیز رو به روال است و امیدوارم اینجا نمایش خوبی داشته باشیم.

او گفت: باید تلاش کنیم تا هم در لیگ جهانی نتایج خوبی کسب کنیم و هم سرحال به بازی‌های المپیک برویم. اینگونه دل مردم ایران را شاد می کنیم و برای المپیک امیدوارشان خواهیم کرد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال در ادامه افزود: نتایج مسابقات را نمی‌توان پیش بینی کرد. تمام تیم‌ها برای برد می‌آیند، اما ملی پوشان والیبال ایران نیز تمام توان خود را بکار خواهند گرفت تا پیروز همه بازی‌ها پیروز باشیم.شاید بشود و شاید هم نشود، اما ما تمام تلاش خود را برای برد خواهیم کرد.

هفته دوم سطح یک لیگ جهانی والیبال از امروز پنج شنبه با دیدار ایران و بلغارستان آغاز می شود و با 18 دیدار در مدت چهار روز پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۳۷۱۵