خبرگزاری کار ایران

تمجید تاج از حمید علیدوستی

رئیس فدراسیون فوتبال از زحمات حمید علیدوستی و حمید خداداد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، صبح امروز جلسه ای با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حمید علیدوستی و حمید خداداد در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. در این جلسه رئیس فدراسیون از زحمات 17 ماهه حمید علیدوستی، سرمربی و حمید خداداد، مربی بدنساز تیم ملی نوجوانان تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست تاج گفت: حمید علیدوستی برای اهالی فوتبال یک چهره شناخته شده است و سابقه درخشانی در عرصه فوتبال کشور دارد. یکی از سرمایه های فوتبالی به حساب می آید و او یکی از مهاجمان گلزن تیم ملی ‌بود و گل‌های زیادی برای تیم ملی به ثمر رسانده است.  همیشه به عنوان یک بازیکن اخلاق مدار از وی یاد می شود. ضمن اینکه علیدوستی دارای یک خانواده فرهنگی است. همچنین حمید خداداد هم زحمات زیادی برای فوتبال کشور کشیده و زحمات ایشان کاملا مشهود است.

رئیس فدراسیون در ادامه اظهار داشت: این جلسه با توجه به پایان ماموریت کادر فنی نوجوانان برگزار شد. علیدوستی به همراه کادرفنی اش در این مدت 17 ماهه تلاش زیادی برای شناسایی بازیکنان مستعد نوجوان در سراسر کشور انجام داد. در همین راستا ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا شکل گرفت.

تاج در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای آنها، گفت: به خاطر تلاش هایی که طی این چند ماه در حوزه فوتبال نوجوانان انجام دادید، جا دارد از زحمات و حمایتهای شما قدردانی کنیم.

گفتنی است، در این نشست حمید علیدوستی گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده در زمان سرمربیگری تیم ملی نوجوانان خود ارائه کرد.

کد خبر : ۳۸۳۵۳۳