خبرگزاری کار ایران

ویسی: دوست‌ دارم با سپاهان هم قهرمانی را تجربه کنم/کل تیم ما یک ستاره است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کی روش به من گفت حتی اگر نیاز باشد می‌آیم اصفهان کمکت می‌کنم!

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی درباره حضورش در سپاهان بعد از قهرمانی با استقلال صنعتی خوزستان گفت: بازیکنان استقلال نقش زیادی در قهرمانی داشتند در کنار حمایت مسئولان و تماشاگران.

وی افزود: من از دو ماه قبل از اتمام لیگ با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان صحبت کردم که برای سال آینده برنامه ریزی کنیم. آنها می گفتند فعلا زود است و اگر پیشنهادی دارم، می توانم بروم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: بازی های لیگ هم تمام شد و مجددا با مسئولان استقلال خوزستان جلسه داشتم که آنها گفتند اگر پیشنهاد داری برو. من گفتم می خواهم بمانم ولی آنها بحث بودجه را مطرح کردند.

ویسی ادامه داد: دوست داشتم به سپاهان کمک کنم. این تیم سال گذشته وضعیت خوبی نداشت. به سپاهان عِرق داشتم و دوست دارم به این تیم کمک کنم.

وی تصریح کرد: از روزی که تیممان قهرمان شد، دنبال کار سپاهان هستم و یک روز هم به خانه نرفته ام! هنوز قراردادی با سپاهان نبسته ام و بحث مالی نداشته ام.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه هزینه های سپاهان را نصف کرده است، گفت: هزینه های سپاهان را از ۳۰ به ۱۵ میلیارد رساندم. حتی در سن و سال بازیکنان هم جوانگرایی داشتیم. الان قراردادهای ما منصفانه شده است.

ویسی با بیان اینکه سپاهان به جز بازیکنان خارجی قراردادی بالای ۷۰۰ میلیون تومان ندارد، گفت: تمام بازیکنان را خودم مستقیم مذاکره و جذب کردم. چه اشکالی دارد که در خانه ام قرارداد ببندم؟ مگر دزدی می کنم؟ یکی از دلال ها به سازمان لیگ رفته و گفته چرا استقلال خوزستان از ما بازیکن ندارد! بعضی مربیان لیستشان را به باشگاه می دهند و به مسافرت می روند تا باشگاه بازیکنانش را بگیرد ولی من اینطور نیستم و دلیل نمی بینم نفر دوم در مذاکرات باشد.

وی با بیان اینکه دلال ها  فقط قیمت ها را بالا می برند، به آپشنهای عجیب بعضی بازیکنان اشاره کرد و گفت: مهاجم می گیرم ۷۰۰ میلیون تومان و می گوید اگر گل بزنم باید برای هر گل پاداش بگذارید. این آپشنها به فوتبال ما خیانت است.

سرمربی سپاهان درباره لیست مازادش در سپاهان تاکید کرد: این بازیکنانی که اسامی آنها اعلام شد، در لیست مازاد من نبودند بلکه باشگاه توانایی پرداخت قراداد آنها را نداشت. به عنوان مثال محمدرضا خلعتبری گفته بود در پازل تاکتیکی ویسی نیستم و از سپاهان جدا شد در صورتی که این بازیکن در پازل تاکتیکی هر مربی ای قرار دارد ولی خجالت می کشیدم به او بگویم ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیون بگیرد.

ویسی درباره وضعیت دو بازیکن برزیلی سپاهان خاطرنشان کرد: قرارداد پریرا و پادوانی بسیار بالاست که این در واقع ظلم به فوتبال است.

وی در خصوص وضعیت محرم نویدکیا تصریح کرد: محرم با صحبتهایی که انجام داد، کاری کرد که بین خودش با باشگاه و پیشکسوتان فاصله انداخت. فعلا درباره این بازیکن منتظر زمان هستیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هادی عقیلی و رحمان احمدی اصلا در لیست وی نبوده اند، در خصوص جدایی شهاب گردان هم گفت: گردان به خاطر قیمت قراردادش از ما جدا شد. شما نگاه کنید گردان و احمدی هر دو به اندازه همدیگر پول گرفته اند در حالی که یکی از آنها ذخیره بوده است. 

وی درباره رسول نویدکیا گفت: رسول پسر بسیار خوبی است. او اصلا حرف نمی زند و گاهی فکر می کنیم رسول با ما قهر است! محرم هم پسر خوبی است. او گیر مسائلی افتاد که الان دنبال پیشکسوتان سپاهان هستم تا هم اندیشی کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

ویسی درباره اینکه سپاهان ستاره ندارد، گفت: کل تیم ما یک ستاره است. من تیمی را جمع کرده ام که قلبهایشان به هم نزدیک باشد. مگر محرم نویدکیا از اول ستاره بود؟ این جوانانی که ما جمع کرده ایم به تدریج تبدیل به ستاره می شوند.

وی در خصوص انتظار هواداران سپاهان از وی برای گرفتن جام، تاکید کرد: سپاهان دو هدف داشت که من آمدم. یک جوانگرایی و تعدیل قیمتها و دوم بازگشت تیم به بالای جدول. تمام تلاشمان این است که تیم آُسیایی شود. مطمئن باشید مردم اصفهان از دست ما خوشحال خواهند شد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سئوال که سقف آرزوهایش در فوتبال چیست، گفت: سرمربیگری سپاهان آرزویم بود که رخ داد. من خودم پرواز را یاد گرفته ام. در سن ۳۱ سالگی فوتبال را به خاطر امثال حسین کعبی کنار گذاشتم و مربیگری را آغاز کردم. سپاهان سقف آرزوهای من نیست ولی دوست دارم با این تیم قهرمان شوم.

وی درباره وضعیت جدایی علی کریمی و احتمال حضورش در تیم دیناموزاگرب کرواسی، تاکید کرد: علی کریمی بندی در قراردادش بود که دارد از سپاهان جدا می شود.

فوتبالیستها وقتی خودشان می خواهند بروند می گویند می خواهیم پیشرفت کنیم و اجازه بدهید ما برویم ولی وقتی ما آنها را نمی خواهیم، ما می شویم «آدم بده» و خائن. علی از بچه های خوب ما است ولی از سپاهان می رود.

وی درباره وضعیت شجاع خلیل زاده هم تاکید کرد: شجاع خلیل زاده ۲۰ روز دیگر از خدمتش مانده ولی با ما تمرین می کند.

سرمربی سپاهان که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، همچنین با بیان اینکه سفرش به آلمان لغو شده است، گفت: فدراسیون فوتبال مدارک مرا گرفته است و احتمالا برای تماشای یکی از مسابقات یورو به فرانسه خواهم رفت.

ویسی با بیان اینکه ارتباطش با کارلوس کی روش خیلی خوب است، گفت: کی روش به من گفت حتی اگر نیاز باشد می آیم اصفهان کمکت می کنم! 

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که کدام تیم در نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است، گفت: به نظرم سپاهان بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته است.

 

 

کد خبر : ۳۸۱۷۰۸