خبرگزاری کار ایران

آذری: برای گرفتن طلبمان از پرسپولیس باید گریه کنیم

سعید آذری به خاطر بدقولی پرسپولیسی‌ها در مورد پرداخت پول محسن مسلمان، چندان علاقه‌ای ندارد تا باز هم با این تیم تبادل بازیکن داشته باشد.

پرسپولیسی‌ها آخرین گزینه‌شان برای خط حمله مسعود حسن‌زاده است. بازیکنی که با ذوب‌آهن قرارداد دارد اما می‌خواهد جدا شود.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد آخرین وضعیت این بازیکن می‌گوید: خیلی از بازیکنان ما مورد توجه تیم‌ها قرار گرفته و از ما به شکل رسمی خواستار جذب آنها شده‌اند. ما هم به همه می‌گوییم گل‌محمدی باید در مورد جدایی یک بازیکن نظر بدهد. در مورد حسن‌زاده هم اگر گل‌محمدی مجوز بدهد ما مشکلی برای انتقالش به پرسپولیس نداریم. بروید از خود گل‌محمدی بپرسید آیا مجوز می‌دهد یا نه. یحیی در مورد من هم حق اظهار نظر کردن و مجوز دادن را دارد.

آذری در مورد طلب باشگاه ذوب‌آهن از پرسپولیس و این که آیا این باشگاه توانسته مبلغی که بابت محسن مسلمان طلبکار بوده را از سرخپوشان بگیرد یا نه گفت: این مشکل هنوز حل نشده و ما طلب 550 میلیون تومانی‌مان را نه توانستیم از پرسپولیس بگیریم نه از سازمان لیگ. چندی قبل از پرسپولیس شکایت کردیم و کمیته انضباطی رای را به نفع ما داد. بعد به سراغ مدیر باشگاه پرسپولیس رفتیم و او گفت با سازمان لیگ توافق کردیم که از درآمد باشگاه در آن سازمان این پول باید پرداخت شود. به سازمان لیگ مراجعه کردیم و گفتند امکانش نیست چون پرسپولیس پولی ندارد و خیلی از این درآمد برداشت شده است! تنها کاری که برای ما باقی مانده این است که بنشینیم و زار زار گریه کنیم.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۰۹۱۲