خبرگزاری کار ایران

ترکیب فصل آینده پرسپولیس پیچیده‌تر شد+ عکس

برخلاف آنچه گفته می‌شود برانکو اتفاقا عالیشاه را برای فصل آینده می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حضور وحید امیری به عنوان بال چپ در پرسپولیس باعث شد تا رسانه‌ها او را جانشینی برای امید عالیشاه در جناح چپ بدانند. گمانه‌زنی‌هایی که عالیشاه را هم بعد از تردید در به خطر افتادن جایگاهش در ترکیب اصلی نگران کرده و او را به فکر جدایی انداخته است. با این حال برانکو بعد از شنیدن احتمال جدایی عالیشاه از مسئولان تیم خواسته که این بازیکن را حتما نگه دارند. ترکیبی که برانکو برای پرسپولیس فصل آینده در نظر دارد با آن چیزی که در رسانه‌ها به آن اشاره می‌شود تفاوت دارد. به همین دلیل است که برانکو اصرار بر ماندن عالیشاه دارد. درست است که وحید امیری بال چپ است اما یکی از دلایل اصرار بیش از حد برانکو برای حضور این بازیکن توانایی‌اش برای بازی کردن در هر دو جناح راست و چپ بوده است. یعنی برانکو بیش از این که به فکر استفاده از او در جناج چپ باشد می‌خواهد او را بال راست قرار دهد.

پستی که پیش‌بینی می‌شد با حضور ماهینی در این فصل به رامین رضاییان برسد و او بتواند در پست مورد علاقه‌اش به میدان برود اما طبق شنیده‌ها این پست به خرید جدید قرمزها می‌رسد. او قرار است یک خط جلوتر از رضاییان قرار بگیرد و  در طول بازی با حرکات عرضی جای خود را با عالیشاه عوض کرده و جناح بازی‌اش را بارها تغییر دهد.

در صورت اجرای این مدل در پرسپولیس حضور وحید امیری، جناح راست پرسپولیس را با تغییراتی مواجه می‌کند و این رضاییان، ماهینی و احمدزاده هستند که باید نگران وضعیتشان در تیم باشند نه عالیشاه.  با توجه به عملکرد فصل  گذشته مطمئنا رضاییان حاشیه امنیت بیشتری در تیم دارد اما باز همه چیز به تصمیمات برانکو بستگی دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در فصل آینده را در شماتیک زیر می‌بینید:

shematik

البته گفتنی است این یکی از برنامه های ذهنی برانکو است که مطمئنا در صورت جذب نشدن یکی از مهره‌ها و یا حضور بازیکن جدید می‌تواند تغییراتی در آن ایجاد شود.

 

 

کد خبر : ۳۷۹۹۲۴