خبرگزاری کار ایران

توضیح طالقانی درباره جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در جلسه امروز هیات رئیسه در مورد سمت دبیرکل فدراسیون تصمیم‌گیری نخواهد شد.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طبق برنامه‌ای که مشخص شده، قرار است امروز ساعت 16 جلسه هیات مدیره برگزار شود که قرار است در این جلسه راجع به موضوعات مختلفی از جمله مسائل مربوط به تیم ملی فوتبال بحث و گفت‌وگو شود.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا در نشست امروز، در مورد انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال را تصمیم‌گیری خواهد شد یا خیر عنوان کرد: در مورد تصمیم‌گیری برای سمت دبیرکل فدراسیون فوتبال چیزی به ما نگفته‌اند و صحبتی در این مورد نشده است. تا جایی که من در جریان هستم در دستور جلسه امروز هیات رئیسه بررسی وضعیت سمت دبیرکل فدراسیون قرار ندارد و قرار نیست در این مورد صحبتی انجام شود.

طالقانی در واکنش به این موضوع که آیا اعضای هیات رئیسه مخالف باقی ماندن علیرضا اسدی در سمت دبیرکل فدراسیون هستند گفت: اینکه اعضای هیات رئیسه با موافق یا مخالف آقای اسدی هستند موضوعی است که باید در جای خودش راجع به آن حرف زد. فقط چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که در نشست امروز قرار نیست راجع به ماندن یا نماندن ایشان در سمت خود تصمیم‌گیری شود. 

 

کد خبر : ۳۷۹۵۰۶